2016年1月28日 星期四

新手媽媽同BB去旅行準備及台北酒店推介

自己去旅行去得多, 但對於我呢個新手媽媽想同仔仔去旅行, 對BB去旅行既知識係"零", 所以周圍不停問朋友, 網上搵資料用左我好多時間, 希望呢篇BLOG可以幫到同樣係新手媽媽既你, 因為資訊野較多, 可能今次文字會較多.

首先講下因為爸爸無假期, 我又好想在小周董 2歲前去一次旅行, 所以去check下台灣機票幾錢, 直接上長榮航空網頁睇下, 台北機票$850(未連稅), 嬰兒(2歲以下)$140(未連稅), 係機票咁抵既情況下, 決定同小周董第一次坐飛機~ 我們的台北之旅即將開始 ^^

記得係要去超值優惠個頁, 平機票當然越早BOOK越平啦!
訂好機票梗係要BOOK酒店啦~近年大熱好多精品酒店, 睇左N咁多間價錢大約$700-$1200不等, 但最大問題係精品酒店一般比較簡約, 大人住OK但小朋友沖涼無浴缸-唔掂!! 如果精品酒店要UPGRADE有浴缸房價錢一定要OVER $1000, 係無意中發現一間近台北車站一間5星級酒店-台北君品酒店, 正宗5星級酒店, 正正台北車站對面, 價錢$1300-$1500, 當我格價後HOTEL.COM最抵 $1067(未連稅), 我比多少少可以住5星級酒店, 仲要網上搵到HOTEL.COM有D PROMOTION CODE再有拆, 連埋稅扣埋PROMOTION CODE拆頭, 一晚都只係$1122, 比多少少可以同小朋友住好D, 真心覺得超值.

HOTEL.COM訂酒店網頁
記得上網搵PROMOTION CODE 再有拆架
訂好晒機票酒店最重要既野.........幫小朋友整特區護照, 其實呢樣無咩難道, 因為一切可以網上BOOK, 只要夠早就無問題, 但留意網上BOOK時間好快FULL, 如果趕就要自己去排隊啦, 因為小朋友申請特區護照同時會申請埋香港身份證, 所以要準備多2張相啦 ^^
香港政府一站通-預約旅遊證件
終於到出發既大日子啦~~~由於訂機票訂唔到太靚時間, 朝早7am起飛, 最遲6am要到機場攪登機, 我地就要4.30am起身, 5am坐的士, 因為實在太早, 如果太早整醒阿仔換衫換片, 佢實發顛爆喊, 所以我決定前一晚同阿仔換定衫, 去到機場先再同佢換片飲奶.
第二朝我地係出門口個一刻先抱佢起身, 佢醒左一醒坐係的士度又再訓反, 一落車阿仔見到機場呢個新地方就成個人醒晒, 不過仲係好呆同埋一定要攬住佢條訓覺巾~hahaaa
小周董第一次坐飛機啊~我好興奮不停製造氣氛...嘩,飛機啊,你睇你睇!! 但佢可能仲未訓醒...好COOL唔理我!!! 哈
去台北只係個幾鐘, 真係因為佢不佔座位所以只可以坐係爸爸大脾, 小周董唔習慣比我地抱住訓, 所以成程機都無訓覺, 一落機即刻開架BB車比佢, 一推佢無耐就訓著左喇.
順帶一提, 普通BB車係唔可以帶上飛機, 要買呢種接到既BB車先可以拎上機, 想要靚野荷花/一田都多數有得買, 好似我咁唔係太講究, 淘寶SEARCH VOVO嬰兒車, 五百幾人仔攪掂 :P
 機場坐飛狗直接到達台北車站, 而台北君品酒店就係台北車 站附近, 問任何一個路人都可以指到你方向, 酒店下面就有大型商場微風商場, 仲有地下街, 唔想周圍走足夠你行一日.
首先要讚下酒店, 我訂酒店時加左REMARKS有嬰兒但無註明幾歲, 我起飛之前2日竟然收到酒店由台灣打電話來香港找我, CONFIRM訂房仲有問我小朋友幾歲, 想為我免費預備定KIDS SET, 我原本無乜期望, 但我上去到房見到呢個KIDS SET真係好SURPRISE, 入面有一件浴胞、幾條尿片、牙刷牙膏SET、拖鞋同埋一SET施巴嬰兒沖涼及洗頭水, 太細心啦吧!!
 講反間酒店房一張超超超...大KING SIZE床, 一家三口訓都仲有好多位, 小周董晚晚打橫訓, 我同爸爸都可以訓得好舒服, 而呢張床就變成左阿仔每晚最大玩意, 又當彈床又當滑梯, 每晚玩100次都唔會厭呢 ^^
房間全部開放式設計, 最鐘意佢個圓型大浴缸, 但因為我地去天氣都幾凍, 如果唔係比小周董浸下浴玩下水, 實開心死佢, 所以下次再去台北, 我都唔會再浪費時間格價精品/商務酒店, 因為呢間酒店整體我十分滿意, 價錢亦都好合埋, 只希望下次佢唔好加價就好啦 。
希望呢個BLOG對你地有幫助啦, 下篇BLOG再推介台北親子餐廳比大家 ^^

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言