2016年1月25日 星期一

VICHY SERUM 10美睫眼部精華

香港消費者委員會間中都會做個別妍究, 發現市面上好多除皺產品都係名過於實, 一d大眾化價錢的產品使用效果反而比一d貴價牌子效果好, 其中VICHY就係除皺產品入面拎最高分, 過左30女人每樣SKINCARE都要開始嚴選, 我都開始有少少初老現象, 幼紋開始在我眼部浮現, 今次一於試下VICHY LIFTACTIV 肌源再生系列 SERUM 10美睫眼部精華, 希望可以打救到我隻眼啦


SERUM 10美睫眼部精華,精華蘊含VICHY溫泉水,有效舒緩及促進肌膚再生。有效撫平皺紋,包括深層皺紋,明亮眼周及強韌睫毛,以達至眼部放大效果.眼部精華可以強韌睫毛真係一物二用,當中10%銀樺樹萃取有效重塑眼周輪廓。亮肌元素讓眼周肌膚瞬即綻放明亮神采。神經酰胺有效令睫毛變得強韌濃密

 


















盒上面都有簡單教下你點按摩, 但門市SALES姐姐好細心一個個STEP講我知, 點用先至有最理想效果, 記得4個STEP就可以啦


















1. 把1滴眼部精華滴在中指指腹上, 用另一隻中指把它揉勻。
2. 閉目養神,以沾上精華的指尖沿著眼, 頭至眼尾繞一圈,輕點在眼周位置。
3. 繼續閉上眼睛,從眼頭起,由內向外,輕輕在整個眼部輕輕抹開,包括上下睫毛。
4. 最後以食指把睫毛輕輕一托,帶出睫毛捲翹上揚的效果。














我隻眼真係出名易敏感, 但佢係低過敏配方,不含Paraben類防腐劑,成功通過皮膚科及眼科醫學於敏感眼睛上測試。使用後眼周肌膚瞬間提亮,10分鐘撫平皺紋。持續使用睫毛更強韌濃密,提升眼部亮大效果。
高濃度Rhamnose 有效抗皺緊緻,撫平眼周細紋,減淡黑眼圈、眼袋等問題。Ceramide 修護並強韌睫毛。配合性質溫和珍珠亮肌配方,即時完美遮瑕。不含油分,質感舒適,容易吸收,敏感肌亦適用。不影響眼妝,反之讓眼影及睫毛液更持久貼服。建議早晚配合眼霜使用,並加以按摩。





而家係部份專門店買SERUM 10美睫眼部精華, 仲有套裝, 用本身$350原價套裝送多枝面部精華, 洗面乳同爽膚水, 再加上貼心SALES姐姐送左好多SAMPLE, 好抵啊. 不過講到明, 套裝售完即止, 有買快手啦 ^^


有任何意見或想與我聯絡歡迎電郵: ppqq1437@yahoo.com.hk
www.weshare.hk/1437rita
 blogs.elle.com.hk/1437rita

沒有留言:

張貼留言