2019年6月18日 星期二

面部同樣需要對抗藍光 @NEUE Blue Mask

我同好多人一樣長期望住部電話,我知藍光對眼睛唔好,但原來藍光唔只從電話出來,街上越來越多的LED廣告燈牌等,都會發出不同情度的藍光,而呢D藍光原來對我地皮膚有好大傷害,所以今次好開心可以體驗NEUE Blue Shield Silk Moisturizing Mask同埋NEUE Blue Shield Lifting & Firming Mask,面膜用上法國活性原材料,對抗藍光令到皮膚回復水潤亮麗同健康膚質
NEUE來自法國,品證有保證,呢款Blue Shield Silk Moisturizing Mask一盒有5塊。


一打開摸到面膜如絲一樣薄透,加上大量精華液,面膜用上左獨家專利成份CORNELINE FLAX, 蘊含法國活性原材料,無防腐劑、零刺激性、低致敏,好似我呢D敏感肌都可以安心使用。
使用方法好簡單,每天晚上潔膚後使用。敷於面上,享受10-15分鐘。取下面膜後,輕按摩令到餘下精華被皮膚吸收。
面膜非常貼面,最鐘意佢連眼的位罝都做到好貼好貼,面膜可以同時照顧埋眼底位置,真係值得一讚。
面膜質感好透薄,精華快速被皮膚吸收,有效增強肌膚對抗藍光影響的防護能力,同時提升肌膚水潤度。
15分鐘後取下面膜,皮膚變得水彈有光澤,持續使用仲可以令到皮膚變得柔滑細膩,想要瑩潤素肌一星期至少做3次啦 ^^
另外呢款NEUE Blue Shield Lifting & Firming Mask有提拉緊緻功效。
將面膜緊緊貼上,我會輕輕將面膜向上提拉,精華迫進皮膚底層發揮功效。
多餘的精華我亦會塗於頸上,有助減輕雙下巴形成及預防頸紋出現呢。
面膜同樣十分輕透貼面,一樣用上法國活性原材料,對抗藍光令到皮膚回復健康外,仲有提拉緊緻作用,做完後塊面除左變得非常水潤外,仲好似V左好多呢...嘻!!
NEUE Blue Shield Silk Moisturizing Mask
$308/pack of 5 sheets (香港售價待定)
NEUE Blue Shield Lifting & Firming Mask
$428/pack of 5 sheets (香港售價待定)
網上預訂:www.facebook.com/neuehk

@n.e.u.e #neuehk #BlueShield #CornelineFlax #neuemask #藍光防護 #優先用家見證
www.facebook.com/1437ritaandhim



NEUE Blue Mask由官方提供體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言