2019年6月13日 星期四

其實幾時都可以同爸爸食餐好架呢^^

今年的父親節過很特別,幸好今年我同老公仲有老爺有提早慶祝,我哋一家一齊去食自助餐,因為乜都有得食,唔使就邊個,總有一樣啱大家口味,今次連細細都出動,我第一次乜都無帶比佢享受下乜都可以食一餐的滋味啦。^^


食自助餐梗係首先趁肚餓嘅時間,食返啲回本食物啦,呢度有好多新鮮海鮮,有我最愛嘅長腳蟹,龍蝦仔,翡翠螺,仲有大大隻蝦都非常鮮甜,而且非常新鮮,最開心係全晚無限量供應,唔會食完兩輪之後冇得再食。


 除咗凍海鮮仲有熱盤海鮮,芝士焗龍蝦,太心急想食未影相己經放左入肚,哈!仲有好多其他不同嘅蒸海鮮,一樣好味。


酒店做緊父親節主題,用威士忌整出不同食物,我平時飲酒都唔會飲威士忌,但係原來配上食物,感覺到好大陣威士忌味道不過唔會太濃烈,而且威士忌味道亦都唔會蓋過食物本身的原味,就好似呢個(蜜餞砂鍋鮑魚海參 配紅燒威士忌汁),我老爺非常鐘意。

我好鍾意食鵝肝,呢度(香煎鴨肝配威士忌蜜糖燴野莓) 雖然係煎鴨乾,但係
一樣咁好味,外脆內軟,配埋甜甜酸酸的醬汁一齊食,我忍唔住食咗三碟,哈,肥死都唔理囉!而小朋友就可以食龍蝦焗通粉,味道香濃,小周董竟然可以KO左2碗...哈哈!!

Pama Ham配蜜瓜一直係我用來送酒的最佳食物,但今次特別啲試吓用呢碟意大利風乾火腿配黑松露蜂蜜配奶蓋烏龍茶,估唔到同樣咁夾。


牛柳粒厚切再配蒜片一齊食,醬汁濃郁,好有牛味。除咗厚切牛柳粒仲有即燒薄牛肉片,一樣好味。

甜品除咗有不同款式嘅蛋糕,最精彩都係有即時制的窩夫,唔好以為窩夫好普通,佢係用斑蘭粉做的,味道特別好食,配埋大牌子movenpick雪糕,小朋友又係食呢d甜品用來回本,不過對於小朋友來講食兩碟真係冇難度。


草莓蜜糖威士忌沙巴翁,酒味唔重,我都比細細試左一啖,哈哈....唔知佢今晚會唔會暈左呢?


飲飽食醉就係食自助餐嘅目標,呢度選擇好多,有好多唔同食物我都不能夠一一介紹,不過我老爺奶奶同埋小朋友,都對今次自助餐十分滿意,同埋因為今次係父親節主題,,凡於 6 月 16 日 (星期日) 惠顧自助晚餐,每檯可獲 APIVITA 父親節清爽蜂膠禮盒一份添,Yeah.. Happy Father’s Day!


皇家太平洋酒店

柏景餐廳
網上見到有提早預訂優惠: 現凡於最少1天前於網上訂座及繳付全費,可尊享自助午餐或晚餐高達 65 折優惠。 網上訂座: http://bit.ly/2K7tTgr


www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言