2019年6月24日 星期一

支持小朋友發揮自己潛能,學習失敗及感受痛。

小周董己經開始緊小學interview,但我繼續堅持比佢邊玩邊學習,唔想過份催谷,因為You’re only a kid once童年只有一次,我寧願比小周董玩多D跑多D試多D不同事物,順其自然比佢有一個快樂童年,反正香港小朋友其實一定有書讀,哈哈~所以佢呢個真摰而燦爛的笑容,是我最大的回報。當然我內心都好緊張佢可唔可以入到一間好的小學,但小周董由始至終都唔知咩係面試,因為我地只係同佢講係去玩,結果我唔知會係點。但我覺得咁樣幾好,小朋友無壓力,做家長盡量支持小朋友發揮自己潛能,結果可能係最好的。
其實我眼見好多家長都怕小朋友跌倒、受傷,所以禁止佢地做很多事。我媽以前都係一樣,可能我係細女又多病,對我比較保護,冬天著10件8件衫怕我凍病,玩滑梯跌一跌就唔比我再玩,要我坐係度靜靜休息,但原來太保護我令到我長大後,出來社會做事面對所有事,係要付出更大勇氣或更大體力,先可以有一般的成果,我唔想小周董好似我咁....大個左先學識咩叫"苦"。
小朋友從小經歷過失敗,試過痛,先可以從失敗中學習,就好似小朋友玩呢部扭扭車咁,對小朋友黎講好新鮮又有趣,但有D家長會驚佢地跌親而唔比佢地玩。其實家長只要從旁指導,比小朋友有多D信心,比佢地努力嘗試和學習,在一個安全的環境下,比小朋友試多幾次,小朋友其實係可以做得好好。
小周董跌過好多次之後,當學識點玩,佢會特別有成功感,呢個笑容係扮唔到出來的 ^^

當然做媽媽除左支持小朋友發揮自己潛能之外,我都好關注小朋友健康,盡量比一D有營養同健康的食物比佢,仲有小周董雖然己經5歲但早晚依然會飲一杯奶。
小周董一直飲緊美贊臣Enfinitas,因為小朋友可以同時吸收不同營養,我知道由即日起至711) 於美贊臣e訂購(https://store.meadjohnson.com.hk)或者喺各大零售商 (包括屈臣氏、萬寧、百佳、惠康、HKTVmall),買滿4Enfinitas S2 / S3奶粉或者 8Enfinitas媽媽藻油DHA,就可以換購一部JD Bug Kidz Swayer兒童扭扭車....哈!! 細佬見到都好想玩呢!!
我呢D精明的媽媽咪一見到有呢個優惠,就梗係快手換左一部比小周董玩啦!! 反正平時都要買奶粉比大小周董,而家梗係襯有優惠買多幾罐,小朋友又可以多樣野玩,哥哥玩完出年到細佬可以玩,優惠期有限大家都快d去搶啦 ^^
#美贊臣Enfinitas #Enfinitas #lactoferrin #乳鐵蛋白  #原生免疫保護  #綻放潛能細活童年  #Enfinitas4 #YouAreOnlyAKidOnce #孩子的成長只有一次 #送比小朋友嘅最好禮物
www.facebook.com/1437ritaandhim



歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言