2019年6月27日 星期四

鞏固BB皮膚抵抗力由pH5.5沖涼開始 @施巴嬰兒泡泡浴露

細細識得行之後成日都想出街,但而家D天氣咁熱,就算只係去公園15分鐘都己經可以全身濕透,細細皮膚唔好一熱佢就會發脾氣....就算去玩都木無表情。所以去完玩回家我都會同佢沖返個涼,等佢舒服D。嘻...佢每次知道會沖涼都即刻成個人開心晒,只係除衫都未落水,己經興奮到大叫 ^^
因為太熱有時佢真係有機會一日沖2次涼,所以我對挑選沖涼液都特別講究,好開心今次可以體驗施巴嬰兒泡泡浴露,因為
一般沐浴露含皂性,刺激性較強,對BB皮膚唔係咁,同埋好容易引起皮膚敏感乾燥問題。而我一直都有用開施巴產品,因為佢對BB 呢D幼嫩敏感皮膚真係可以做到特別呵護。
其實BB每日都會面對環境致敏源侵害,例如: 塵蟎﹑毛屑及花粉等等都是環境致敏源,都會令到BB皮膚變得痕癢乾燥的誘因,所以一枝適合BB用的淋浴露,絕對唔可以有防腐劑或者任何有害成份,成份要安全可靠加上產品既質素要夠穩定,對我來講係好重要,而施巴就做到呢2點啦。
施巴嬰兒泡泡浴露當中的pH5.5 醫學配方,可以促進BB皮膚保護膜形成,鞏固BB皮膚抵抗力,阻隔環境致敏原,令到BB皮膚潤澤幼滑,健康成長。
泵裝設計方便使用,細細而家1歲半,其實初生BB己經可以使用,初生BB既皮膚比成人薄,皮膚保護膜未100%發育好,仲係好幼嫩架,所以好容易會乾燥敏感、甚至脫水痕癢,所以想沖涼又唔會太乾,用施巴嬰兒泡泡浴露就無呢個問題啦。
其實揀得用施巴嬰兒泡泡浴露除左因為大品牌寧捨有信心外,仲有盒面寫明係德國製造,仲有以以下六大優點,所以佢一直都係好多媽媽們的安心之選
  • 親膚pH5.5醫學配方,促進皮膚弱酸性保護膜形成,阻隔環境致敏源,鞏固寶寶皮膚抵抗力,,發揮最大保濕、防害菌和致敏原侵害,配合敏感肌
  • 產品通過醫學測試
  • 0% 皂鹼、  0%Paraben
  • 德國No.1*,成分安全可靠
  • 不澀眼睛,初生至小孩適用
  • 柔細泡泡,浸浴淋浴皆可
不過因為受歡迎所以特別多假貨,大家認住正貨施巴嬰兒泡泡浴露,包裝盒上會印有香港經銷商美儉有限公司LOGO ,咁先證明係品質安全﹑穩定既港版保證呢!!!
用呢枝施巴嬰兒泡泡浴露比起普通沖涼,細細當然沖得更加開心,因為佢有得玩泡泡,有邊個小朋友唔鐘意浸浴浴呢?! 加上泡泡特別幼滑,我同小朋友沖完涼好似連我雙手都變得更幼嫩一樣...哈哈!!
雖然我係在職媽媽,但我每日都盡量爭取時間同小朋友沖涼,我覺得短短十分鐘肌膚之親係可以大大加強我地既親子關係,遲D小朋友大左就唔肯比你同佢沖涼架啦,所以而家其實大家都要好好珍惜呢!! 如果想了解更多關於施巴嬰兒泡泡浴露,請登入以下官方網址查詢啦 ^^
http://marketing.mekim.com/sebamedhk/bubblebath

#施巴嬰兒泡泡浴露
#智選美儉港版施巴
#媽媽安心之選
#pH5.5醫學配方
#鞏固寶寶皮膚抵抗力
www.facebook.com/1437ritaandhim



施巴嬰兒泡泡浴露由官方提供體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言