2018年11月13日 星期二

日本主婦最愛洗衣新方法推介!Ariel 洗衣膠囊

做左人媽媽先覺得自己變得越來越強,由以前完全唔做家務變到而家可以自己攪掂晒,身邊亦有好多精明媽媽,間中報料話我知乜野產品,令到我做起家務時都會更加得心應手,近排有媽媽朋友話比我知喺日本原來好多主婦做用一隻Ariel 洗衣膠囊,我初頭都唔知乜黎?! 但早排睇到消委會推介左6款洗衣產品,佢喺洗衣膠囊方面,消委會測試左3款,Ariel 洗衣膠囊係整體去污、潔白及固色都表現理想,仲拎到4粒星星添。
喺我心大心細唔知買唔買好既時候,好開心收到PR姐姐送來比我試下!!! 我今次試呢款Ariel 三合一 3D 洗衣膠囊,原來喺日本已經係一個連續 3 年 NO.1 洗衣品牌推出既新升級 Ariel 洗衣膠囊(清香型),佢有效50 倍深層抗菌,令到衣服不止乾淨,同時抗菌,簡直係劃時代洗衣體驗,抗菌除臭一抛搞掂,正!!!
盒後有使用說明,用法簡單,因為大受歡所以大家記得 認清正面紅色標籤『P&G 原裝正貨』先好買。
自從有左小朋友,屋企每日都洗2-3機衫,其實我都知洗衣機入面都唔係好乾淨,洗衣機槽隱藏左好多細菌,令到 D 衫越洗越多菌,所以我間中都有清洗下洗衣機,希望減少細菌滋生。
不過香港地好似我呢D細屋企,無咁多地方曬乾衣服,我屋企有時就好似掛晒萬國旗一樣,加上香港潮濕天氣,好多時晾乾嘅衫都仲係有濕氣同有陣嗡味,細菌都特別容易滋生。
用Ariel 洗衣膠囊有三大有效成分可以抗菌除臭,解決 100 種汙漬,仲可以令到衣服潔淨亮白添。配方專為香港天氣而設 品質更有保障,洗完d衫再無一陣怪味。
小朋友衣物上既食物殘渣、玩到周身泥的污積、我留左係衫上的口紅印,或者同埋老公襯衫的汗漬,全部都沾滿各種汙漬同細菌,所以呢隻Ariel 三合一 3D 洗衣膠囊用左最新鮮洗劑令洗衣效果最大化,更乾淨,獨特薄膜技術,90%有效成分,遇水瞬間溶解。
佢有抗菌除臭功能可以深入衣物纖維,從根源去除衣物臭味! 深層去漬,可以去除高達 100 種家庭常見污漬,一粒洗淨! 洗完夠晒亮白 ,衣服洗幾多次都唔會褪色!  睇完d衫仲有清新香氣,清香型抗菌能力,加強針對室內曬乾用,抗臭同時散發清新香氣!
Ariel 三合一 3D 洗衣膠囊真係好好用,而且收藏仲好方便,慳位好多,唔洗再好多一支支咁浪費位置,平時又要量分度,又會唔小心整到污糟,依家每次用一粒,一拋入洗衣機即刻搞掂晒。
洗完D衫真係好乾淨,連小朋友最污糟的口水肩,洗完後都好似新既一樣。難怪係消委會推介去污洗衣產品其中之一啦。有關報告可參考以下網址:  https://goo.gl/du6tJJ 
#洗衣液推介 #50 倍深層抗菌 #Ariel 洗衣液 #ArielHK #洗衣神器
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝Ariel 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言