2018年11月14日 星期三

內外同時保飬 @淨意坊- 日式陶瓷小顏v面療程

未做媽媽之前我真係好鐘意做人手FACIAL,因為除左護膚之外,仲可以好好享受下按摩,做完成個人都覺得好RELAX,但做左媽媽後分秒必爭,因為太忙近年都選擇左比較快見效的LASER FACIAL,前後唔洗20MINS就做完,但係屋企就要勤力做足補濕或者MASK先可以KEEP到效果。我2個仔仔都開始大,我覺得我係時候擁有返少少 ME TIME,上星期就去左Sense of Pure Skincare 淨意坊做左一個日本ADJUVANT AE MISTY III 日式陶瓷小顏v面療程,做一次Facial可以同時享受到4種服務,做完真係成個人都容光煥發左好多呢!! ^^
Sense of Pure Skincare 淨意坊位於尖沙咀厚福街,MTR一出5分鐘左右就到,一出電梯見到好多花的裝置,感覺好優雅好舒服。
入到去聞到陣陣香氣,仲見到櫃上有好多奬項,令到我對今次體驗的療程更加有信心。
今次我做呢個日式陶瓷小顏v面療程係用上左日本 Adjuvant EGF 納米白金酵母緊緻精華,佢有效激活同緊緻皮膚,佢當中的富勒烯仲大有來頭添(諾貝爾得獎成分),呢個成份可以防止細胞死亡,抗氧化能力比維他命C高125倍,十倍Q10成分,能激活細胞新陳代謝,高效抗氧。
頭先都講過呢個係一個FACIAL但有4種服務 (包括按摩、暖宫、美容緊緻、活血排毒),佢係由外至內咁保飬,一開始美容師會用排毒薑油幫我舒壓,再用熱石進行背部按摩。期間肩頸/腹部/足腿都會溫敷佢地獨家首創的漢方藥鹽包,敷緊既時候有少少暖暖地既感覺。
按摩完真係舒服到差DD訓著,開始做療程前,另外再有一包漢方藥鹽包敷喺子官位置,達至暖宫效果,可以做到由內去外的治飬。
美容師會以排毒柔膚潔面,再以有機原蜜豆抹清潔面膜,深層清潔皮膚上的污糟,以漢方當歸薰蒸噴霧,擴張毛孔後再人手修眉及針清黑頭粉刺暗瘡。
之後用上日本 Adjuvant MistyIII納米白金酵母緊緻精華,精華係EGF 生長因子 13種胺基酸組成,低分子更易滲透至皮膚,用佢來按摩面部,每個角落,都可以保持水潤。
美容師再會以日本北投石陶瓷經絡按摩面部,可以達至三大功效,有助皮膚排毒,更緊緻,面部望上更V更瘦,
 加上迅汽刮痧療法及撥筋療法,配合獨特經絡按摩手法 暢順經脈調和氣血,做完血氣運行得好,塊面好似小朋友白裡透紅一樣。
做完後塊面即時見到明顯提升左,虎紋都減淡左,望落感覺更立體。
之後再做一個有機玫瑰 花瓣 海藻保濕面膜,美容師會再按摩頭部、肩頸及手部,今次真係頂唔到啦.....舒服到訓左,我都已經唔記得左幾耐無試過訓美容覺,真係太舒服啦。哈哈
20分鐘後再塗上Is Clinical SPF 50+ 輕透防曬霜,成個日式陶瓷小顏v面療程就大功告成啦。
做完後塊面真係好似打左燈一樣,透白左好多,而且皮膚好似飲飽水咁,有好彈性。
而我最緊張的V面效果,睇返前後對比真係非常明顯,成塊面望落無咁水腫,FIRM左好多,幼紋老虎紋都減淡左,成個人望落好似後生左2歲咁...哈哈, 好開心啊!!!
做完FACIAL仲可以飲埋佢地特製的時令黑糖養生茶,呢個療程除左塊面靚左瘦左之外,最特別係佢真係做到保飬應該由內靚到外的效果。
雖然近年醫學美容或者有好多美容儀器都好受歡,但因為能量高,除左有機會灼傷皮膚,亦唔多唔少都會有DD痛,雖然快靚正真係好啱我地忙碌既香港人,但享受其實就唔洗太快啦,人手FACIAL成個感覺的確係一種享受,所以我覺得2者都可以KEEP住做。

而今次日本ADJUVANT AE MISTY III 日式陶瓷小顏v面療程,一次FACIAL可以享受到4個服務,成個過程真係舒服到唔捨得走,而且效果唔係短時間,我做完2星期後同小朋友去旅行,影相時塊面依然KEEP到小顏v面,所以我真係覺得物超所值呢,大家有興趣可以聯絡Sense of Pure Skincare 淨意坊查詢或預約試做啦 ^^


優惠需要預約 並於預約前說明享用此優惠
登記首次體驗
日本ADJUVANT AE MISTY III
日式陶瓷小顏v面療程 (體驗價$320)90 分鐘

預約及查詢 3575 9023
Whatsapp: 9343 1817
---------------------------------------------------------------
Sense of Pure Skincare 淨意坊
尖沙咀厚福街祥順中心11樓全層
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝Sense of Pure Skincare 淨意坊提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言