2018年10月30日 星期二

3日搵返條腰線@Beauty Lab印尼古法紮肚

上次同大家分享左我第一次去Beauty Lab體驗印尼古法紮肚的感受,今次同大家分享下做左3次我的身形究竟有無咩改善到呢?
上次矯形師同我講我的產後腹直肌分離情況都幾嚴重,第一次佢幫我按摩時,雙手按下我的肚上,雙手可以按下差不多半隻手指的深度,可見到我生完2個小朋友肚下的直肌分離情況真係好嚴重
紮肚第一次我乖乖足足紮住10小時,第二次上去同樣會先按摩祛除肚風,改善下半身水腫,但矯形師驚雅表示我的腹直肌分離位置已經開始改善,佢幫我按摩時向我肚按下已經無再咁深,係一個好好的開始。
紮肚後著返自己衫,就算去街都無人會發覺。第二次我仲乖紮住訓覺,差不多紮足15小時。
第三次上去Beauty Lab幫我影返張前後對比照,見到肚紋真係淡左,而且有返條線出來。
第三次我紮左9小時,之後再睇睇經過3次紮肚後的前後對比。
呢張相係我第一次做之前,見到肚同胃的位置好漲好腫,完全無腰線,3個字 ((水筒腰)) =.=
3次療程後,腰線出返來,而且無之前咁腫漲。一般一日至少紮8小時,連續紮10日以上效果最為理想啦!!
呢張相就明顯見到左邊條腰係成一直線,右邊開始有少少彎左入去,估唔到只係3次都可以搵返條腰線,真係見到有效果。
其實做紮肚除左可以改善身形之外,其實都唔係完全為左靚咁簡單,因為如果產後唔好好處理,我地因為生完BB而導致內臟移位、盆骨增闊,唔止會肥,第時老左仲會有失禁、子宮下垂等問題。所以各後產後媽媽大家齊齊努力,BYEBYE豬腩肉,搵返條腰返來,同埋係預防年紀大左有以上問題出現,所以真係要好好把握產後最佳的修復時機 :
產後0-42天 可以呼吸修復
產後3一6月 修復黃金時機
產後6月一1年 修復關鍵時機
產後1一3年 修復的次關鍵時機

大家有興趣可到Beauty Lab 以$680 體驗印尼古法紮肚

Beauty Lab 養生醫療美容中心

金馬倫道12號恆信商業大廈5樓全層
WhatsApp: 5688 8895

#BeautyLab #養生醫療美容中心 #印尼古法 #紮肚暖宮護理 #產後收身紮肚 #去妊娠紋 #去黑色素

www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝BeautyLab提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言