2018年11月15日 星期四

真正有效去斑 @Obagi-C Rx System抗氧去斑系列

好多人以為我無雀斑的問題,其實只係化妝遮住,我D斑斑其實喺皮膚底層,只係暫時未浮喺面上,不過自從我生完BB後,我開始若隱若現見到斑斑的蹤影,當我好苦腦的時候,好開心收到呢SET Obagi-C Rx System抗氧去斑系列禮盒裝 (入面包括:抗氧去斑潔面啫喱、抗氧去斑精華素、抗氧去斑日霜、抗氧去斑晚霜、抗氧去斑防曬霜 SPF50) 一盒足夠用足2個月,令我皮膚重生同斑斑SAY BYEBYE ^^
Obagi呢個牌子喺美國原來係銷量連續14No.1醫學美容品牌,而Obagi C TM Rx 抗氧去斑系列係市面上唯一同時糅合醫學成分對苯二酚及最強滲透維他命C的產品,兩種成份發揮增效作用,能抵禦游離基的氧化作用,修護受損細胞,改善色斑問題,煥發年輕光澤。

其實每種色斑都分佈在不同的肌膚皮層,好似我咁雖然斑斑喺面上唔算嚴重,但之前睇做醫學美容時透過儀器就見到我底層斑其實好多,而淺層斑亦陸續浮面,面額位置最為明顯。至於清除的方法其實都有不同,市面上好多美白產品只含有粒子較大的單一美白活化因子,而粒子較大的美白成份會影響其滲透能力。而Obagi以專利Penetrating Therapeutic TM 滲透技術把產品醫學成份滲透至特定肌膚層,並同時解決面層及深層的色斑,令肌膚回復年輕透白。
係呢盒Obagi-C Rx System抗氧去斑系列當中,我最期待就係呢枝抗氧去斑精華素,佢可以話係最強抗氧精華,因為佢有唯一含對苯二酚(4%)及維他命C全效精華素,可以深入真皮層,抑制黑色素細胞活躍,淡化色斑,抵抗游離基,防止肌膚老化,有效全面修護,令肌膚回復白滑健康。
其實唸返以前後生的時候肌膚唔洗搽任何野都會散發一種自然光澤,但年紀越大,肌膚細胞代謝可能因為陽光照射、環境污染、壓力等因素而減慢,所以色斑、幼紋、鬆弛、粗糙等問題都相繼出現。
所以我而家既肌膚真係好需要最強效的抗氧化物,用來抵禦空氣中過多的游離基,延緩肌膚老化,修護已受損的肌膚細胞,全效保護肌膚,煥發年輕光澤。呢枝精華就可以做到呢個效果啦。
呢枝抗氧去斑精華素適合早晚使用,而且分子好細好易吸受,用既時候有少少吉吉地既感覺,但我皮膚不嬲都係好容易敏感,但我用後都無任何不良反應,真係好期待佢既去斑效果。
想效果最好,當然唔只用精華啦,成套一齊用一定係最好,所以用精華前,用抗氧去斑潔面啫喱洗面,潔面啫喱淡橙色有淡淡香氣,含左旋維他命C及蘆薈,溫和清潔肌膚,為吸收養分作好準備,適合早晚使用。
 抗氧去斑潔面啫喱起泡效果不錯,一D都唔刺激,適合任何肌膚使用
泡沬好細緻,一邊洗面一邊聞到陣陣清香,感覺好舒服。
日間就用埋呢枝抗氧去斑日霜,佢含維他命C醣甘及甘醇酸(Glycolic Acid),可以去除老舊角質,令肌膚更有效吸收護膚品精華,保持肌膚晶瑩剔透,阻隔游離基侵害。
用後皮膚覺得清爽水潤,唔會有油淋淋的感覺,即時上妝仲特別貼服添。
大家如果唔想有斑斑最主要一定要著重防晒,所以出街前塗上呢枝抗氧去斑防曬霜,佢高含量(9%)的微細化鋅,阻隔UVAUVB,免受紫外光侵害,可以預防黑色素形成,保持肌膚持續有光澤,建議每2小時就要補防晒先有全面防晒功效呢。
夜晚回家洗面後後塗上抗氧去斑精華素,再塗上呢枝抗氧去斑晚霜,佢含對苯二酚(4%),維他命CE,可以全效抗氧去斑,阻止黑色素細胞過量產生,加強肌膚晚間新陳代謝,有助色素脫落。
晚霜質感較厚,用上大約五毛子分量已經可以塗滿全面。
哈~ 我吱得太多出黎,不過感覺到佢真係好滋潤,皮膚好似有一層保護膜咁,成晚都好滋潤。
Obagi-C Rx「抗氧去斑系列」較市場同類產品的養分滲透力高出10倍,更能有效修護底層細胞,令美肌效果更見顯著、持久。皮膚除左白淨左,仲好似年輕左,足滿彈性。
由於抗氧去斑系統CTMRx System加速已形成之底層色斑推進至表層剝落。所以記得要KEEP住用,如中途停用,肌膚有機會停留於底層色斑中,所以必需完成整個試用療程,以退去所有底層色斑。而且期間如果老化角質層較多的朋友有機會有明顯脫皮現象,但咁都係證明皮膚作出更新,而且去斑效果正在進行中,隔一段時間甩皮情況會逐較緩和,但如果抗氧去斑系統CTMRx System後皮膚比較較乾,就建議配合埋呢枝全效保濕面霜一齊使用,就咁安心晒喇 ^^
全效保濕面霜質感好水潤,而且容易推開,面霜可以快速被皮膚吸收。
我本身皮膚比較缺水,所以用Obagi C TM Rx 抗氧去斑系列時皮膚真係比平乾,但因為皮膚正進行煥膚程序,所以我每一晚塗完晚霜都一定會用埋Obagi全效保濕面霜,咁可以幫助皮膚快速,8小時鎖濕,成晚塊面都咁水潤。
 Obagi C Rx抗氧去斑系列為市面上唯一同時糅合醫學成分對苯二酚及最強滲透度的維他命C的系統化產品,兩種成份發揮增效作用:
•維他命C: 抵抗游離基,可以深入各肌膚皮層,全效抵抗游離基,對抗老化,同時刺激骨膠原增生,減淡皺紋,回復細緻柔滑
•對苯二酚阻止黑色素過量產生,回復細胞健康,防止細胞因受損而製造過量黑色素,預防色斑形成,加速已形成之底層色斑推進至表層剝落,回復白皙肌膚
用左大約2個月,見到左邊面上的斑斑同暗瘡卬同真係淡左好多,比較相片完全無P圖,所以證明勤力係有回報架,早晚使用Obagi-C Rx System抗氧去斑系列真係唔洗做LASER FACIAL都可以減淡斑斑,塊面無斑斑望落都年輕左幾歲,皮膚可以同我仔仔都係咁白滑,真係好開心呢 ^^
大家對Obagi-C Rx System抗氧去斑系列可以到以下官方網址查詢或選購。
Neo Derm (HK) Limited
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝Neo Derm (HK)提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言