2017年6月12日 星期一

與皮膚組織自然融合 @NEAUVIA

其實注射透明質酸真係越來越普遍,但有幾多人真正瞭解透明質酸係D? 今次好開心我透過注射透明質酸,除左可以改善左我肌膚問題外,仲令我瞭解左NEAUVIA新一代透明質酸,比起上一代透明質酸更加優勝嘅地方。NEAUVIA透明質酸更安全,純度更高,獨有IPN 纏結網狀結構有更高凝聚力、黏力及支撐力,達致更立體塑型豐盈效果,締造完美的面部輪廓,等我黎話比大家知NEAUVIA真係有幾好,所以大家想做透明質酸療程之前,都應該先瞭解下產品,要選擇一隻最安全最有效果同埋最適合自己先好去試啊 ^^
睇返以前同仔仔自拍,人人都話我地成個餅印一樣,但我見到自己塊面失去飽滿,皮膚失去彈性,個心都總係唔係幾舒服,合照多數都係作私人收藏,要開心SHARE嘅相點都要執過先敢放上網,攪到自己自信心越來越低。
所以我就向有提供專業醫學美容服務嘅美容中心進行透明質酸療程。過程中難免有少少痛,但只要搵個好醫生,其實成個過程好快就可以完成。
而且效果仲係即時見到添,NEAUVIAIPN 纏結網狀結構,有高凝聚力、黏力,與皮膚組織自然融合,所以出來效果係非常自然,有圖有真相,一張相己經見到左邊面同右邊面明顯有大分別。
左邊面注射完NEAUVIA整個輪廓向上提升,望落更飽滿,眼紋黑眼圈位置更加見到明顯減淡左好多,同右邊面真係相差好遠呢。
其實注射完NEAUVIA至今己經差不多2個月,效果真係超自然而且完全無不良效果,因為NEAUVIA黏度較其他透明質酸高,所以移位機會亦比較少,身邊朋友同事見到我,完全唔知我做過透明質酸療程,但就會讚我呢排好似精神左靚左~!!  而家再同仔仔影相,面部變得飽滿左,好似後生左幾歲一樣,自信心都自然返曬黎啦。^0^
感謝LUQA PharmaceuticalsMatex Lab提供療程體驗,療程效果因人而異。歡迎大家比下意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotWeshareshe.comtheZtyleBeautyExchangeELLE.comMamibuy駐站部落客ClassesWePlay星級bloggerstyle-tipsQOOZAU BlogiTrialEsdlife靚太clubMybb.com,  Oh爸媽、24partent駐站bloggerOpenRice

沒有留言:

張貼留言