2017年6月19日 星期一

啱晒敏感肌的美白產品 @Curél潤浸美白面部護理

夏天要美白是常識吧,但我呢D敏感肌又想美白,但又唔想美白成份令到自己敏感皮膚發作,市面上好多美白產品都只著重美白,顧及唔到我呢D敏感肌真正需要,所以今次好開心收到Curél潤浸美白面部護理,佢主要針對我呢D非常注重膚色暗啞、黑斑等問題,美白之餘仲特別為敏感性肌膚而設,用後唔需要再擔心又紅又痕的情況出現啦^^
Curél美白深層化妝水II
建議零售價:HK$200/140ml
有3個配方,我呢款係2號配方,用後感覺透徹水潤,可以用於化妝棉上亦可以直接用手拍上面。
  • 高效美白成分「Vitamin C Derivative」能抑制黑色素形成,有效預防並減退已形成的色斑及雀斑
  • 保濕成分(桉樹精華)能深入滲透至角質層,讓肌膚回復高密度水潤狀態,有效抗禦外來刺激
  • 讓肌膚加倍透亮淨白,更可改善因乾燥或粗糙膚質而形成的暗啞,重拾亮澤膚色
  • 感覺透徹水潤
Curél美白保濕精華
建議零售價:HK$340/35g
,仲有成的高效美白成分<洋甘素>,美白效果自然更顯著啦
保濕質地水潤,快速被皮膚吸收,用後完全無痴笠笠的感覺。
  • 高效滲透配方,能深入滲透及溶入肌膚之中,有效抑制黑色素,同時預防並淡化色斑及雀斑
  • 質地柔潤且容易吸收,帶來長效水潤感覺
  • 保濕成分(桉樹精華)能深入滲透至角質層,讓肌膚回復高密度水潤狀態,有效抗禦外來刺激
  • 針對容易產生黑色素的位置,從根本阻止色斑及雀斑形成
精華我個人就重點搽係容易出斑及有暗瘡印的地方,用後清爽保濕,日頭用完即時上妝都無問題^^
Curél美白深層保濕面霜
建議零售價:HK$235/40g
質感比精華厚身少少,保濕度超高,用後手上幼紋都即時減淡左。
夏天開行冷氣皮膚特別容易抽乾水份,所以我會全面塗抹,夜晚我會搽得比較多,長時間可以保持濕潤。
  • 高效美白成分「Chamomile ET」能抑制黑色素形成,有效預防並減退已形成的色斑及雀斑
  • 蘊含「潤浸保濕Ceramide功能成分」及保濕成分(桉樹精華),深入滲透至角質層,讓肌膚回復高密度水潤狀態
  • 肌膚加倍透亮淨白,更可改善因乾燥或粗糙膚質而形成的暗啞,重拾亮澤膚色
  • 質地豐盈滋潤,用後依然感覺
用後皮膚即時充滿彈性,變得非常Q彈,持續使用2星期,感到皮膚比之前更亮白,性質溫和完全唔會刺激皮膚,如果你同我一樣都係敏感肌,Curél潤浸美白面部護理真係啱我地啦。^^
大家如果對產品有興趣可以到以下地方選購或查詢。
售賣點:於指定萬寧、屈臣氐、莎莎、ColourmixUNYAEONApita Piago發售
網頁︰    http://www.Curél.com.hk
Facebookhttp://www.facebook.com/Curélhk
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝Curél提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言