2017年6月1日 星期四

減少紅腫敏感反應 @NEAUVIA

早前去左位於銅鑼灣的完美皇朝MEDIC DYNASTY,體驗最新一代NEAUVIA透明質酸注射療程,MEDIC DYNASTY有駐場註冊醫生,有咩唔明白或者想瞭解多D,都可以直接同醫生溝通,做任何療程都感覺安全好多呢。^^
不過講真~因為我係第一次進行透明質酸注射療程,心情難免有少少緊張,但女人為左個 "" 字,我決定作出我人生 "第一次"的嘗試~哈哈。
當帶上頭套…上左床等待醫生動手時,真係越來越緊張,嘻...不過原來一個好的醫生除左要專業外,仲要識得點氹我呢D膽小又麻煩的客人,醫生不停同我講笑,令到我心情的確放鬆左好多 ^^
其實成個過程都好快,醫生手勢純熟,感覺到醫生注射得好順暢,每次注射的位置好準確,注射後醫生會替我塑型,其實注射果肌位置唔算特別痛,我連叫都無叫一聲就知啦。
療程後我成日好擔心會又紅又腫,注射後急不及待叫護士拎塊鏡比我照照,但望到自己真係令我好驚喜,原來注射NEAUVIA 紅腫現象只會十分輕微,之前聽朋友講注入其他品牌的透明質酸,塊面紅足3日才退,我覺得今次唔係因為自己好彩,係因為NEAUVIA係市面上最純的透明質酸,成份無雜質,加上放棄使用BDDE用了更安全的PEG作鏈結劑 令到身體免疫系統反應較低,所以大大減少紅腫敏感反應出現。
NEAUVIA 不含化學溶劑及毒素,成份都係源自益菌 (草芽孢桿菌),所以有別於其他透明質酸,取自可分泌內毒素的鏈球菌,所以NEAUVIA  比起第一代透明質酸更安全之餘,而且減少身體的免疫反應,紅腫情況先會咁輕微。
注射NEAUVIA 後見到針口位置只有少少紅點,打完後仲可以即時化妝,只要避開針口位置就OK,補返個妝己經可以即時去街或返工,真係非常方便。回家後初初幾小時,塊面都有少少冤冤地既感覺,但完全唔痛同唔會影響日常正常生活,基本面上紅點到夜晚己經減退,剛才輕微紅腫部份亦己經消失了很多。
醫生話療程後7天內唔好暴曬,唔好做按摩,其他活動可以如常進行。所以新一代透明質酸NEAUVIA的確令到我對注射透明質酸注射療程,感覺到好驚訝,因為效果好之餘仲要完全無不良反應,不知不覺就變靚左,現在信心返曬黎呢 ^^

感謝Luqa Pharmaceuticals Matex Lab提供療程體驗療程效果因人而異。歡迎大家比下意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotWeshareshe.comtheZtyleBeautyExchangeELLE.comMamibuy駐站部落客ClassesWePlay星級bloggerstyle-tipsQOOZAU BlogiTrialEsdlife靚太clubMybb.com,  Oh爸媽、24partent駐站bloggerOpenRice

沒有留言:

張貼留言