2017年6月13日 星期二

雙手變得白滑 @MediLASE第5次脫毛體驗

用左大半年時間,今次已經係我第5次去MediLASE進行激光脫毛體驗,時間真係過得好快。話咁快夏天就來,時間真係啱岩好,下個月出海游水雙手就唔會再見到d好阻眼的黑色毛毛,陽光海灘加埋對白滑雙手,真係要帶返個太陽眼鏡以防太過反光 hahahaaaaa ^0^ 今次黎到就見到轉個新代言人,活力充沛的JM,更加吸引!
黎左5次MediLASE THE ONE旗艦店,每次感覺都好舒服,除左因為地方夠大,仲因為每次由一踏足門口開始,所有MediLASE職員都好親切又有禮貌,我等緊做Treatment期間,姐姐仲不停為我添暖水,真係好細心。
每次療程都0係獨立房間進行,私隱度十足,治療師亦會問我早前有無曾經曬過太陽,因為原來🌞曬太陽後最好隔兩星期先可以進行療程,日曬後的肌膚通常會比較容易引起敏感狀況,而且曬後有機會令皮膚黑色素增多,令能量分散,有機會影響脫毛效果架。

準備脫毛前治療師會先幫我清潔皮膚及剃走毛髮,其實做完5次療程,我手上D毛毛已經生長得好慢,我自己再無處理過,見到手上只有少部份位置有一D好短好幼既毛毛出左黎。
治療師會在手上畫線確保唔會有任何差錯,見到整個下手脾由內至外都會全部做晒。
最後帶上眼罩保護眼睛,療程就即將開始。
脫毛過程係完全唔痛,因為MediLASE擁有全球專利表皮層冷凍系統PRO-U™ EPID-COOLING SYSTEM, 令脫毛過程完全無痛楚,更加唔需要敷冰有僵凍感覺,舒舒服服就有好好的脫毛效果。
因為我皮膚不嬲偏敏感,完成療程後我手上都有少少微紅情況,不過治療師都話呢個情況其實好普遍,過一陣就會無事,搽完厚厚的LOTION其實己經覺得舒緩左好多。
見到完成激光脫毛後,雙手雖然仲有少少輕微泛紅,但即時己經見到之前毛孔上有d黑色點點,而家己經無晒,雙手即時顯得更加亮白。
治療師亦會提醒我療程後,要隔一星期後先可以曬太陽,而且要做好防曬及保濕,以免皮膚太乾,容易引起過敏。但做完療程後回家望望雙手,頭先提及的輕微泛紅情況,回家後己經完全消失晒,連平時好少讚我既老公都竟然留意到我療程後的分別,仲讚我雙手望落真係白淨左好多添....哈哈!!!! 
由於我己經做左5次脫毛體驗,加上手部毛髮生長速度相對會較慢,所以下次的激光脫毛療程可以相隔10星期再來,有效果得黎又夠晒省時,MediLASE果然做到真正的<快、靚、正> ^^

想清走礙眼毛髮,回復白滑美肌;Click https://goo.gl/98dma1登記免費PRO-Test激光反應測試啦!因為脫毛之前做左PRO-Test,先可以確保妳嘅皮膚係適合做呢
個療程。安全第一最緊要!



#MediLASE #顛覆固有 #選擇最好 #medilasetotalsolution #激光脫毛 #Dareforthebest #20萬正評 #fittrial #No1激光脫毛科技 #無痛
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝MediLASE提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言