2016年5月5日 星期四

Ultherapy原來有假? 聽左實証會令我了解更多

近年越來越流行HIFU 或Ultherapy聚焦超聲波 基底拉提重塑輪廓, 美容院幾千蚊一次, 至醫生幾萬蚊一次都有, 主要當然要睇部儀器真偽, 原來早前發現在坊間有少仿儀器, 各位消費者真係要小心, 早前參與左真·聚焦超聲波 基底拉提重塑輪廓實証會, 有醫生講解分別真假儀器同埋療程效果等, 當日活動係半鳥酒店FUNCTION ROOM進行, 活動好精彩, 令我了解左Ultherapy聚焦超聲波治療既詳細情況, 仲見到杜如風同雨橋添, 一齊睇下當日活動有咩分享 ^^

我去酒店簽到後, 首先有一個影相區, 有好多唔同紙牌可以比嘉賓影相留念
 活動2PM進行, 大會好細心, 安排左D小食比我地食, 半島出品, 必屬佳品
當日有好多傳媒, 網上媒體, BLOGGER同好多不同界別既嘉賓出席活動, 我有幸可以參與其中, 覺得好榮幸呢^^
場內有職員講解究竟咩係Ultherapy聚焦超聲波治療, 即場示範醫生會點樣運用呢部儀器, 去改善客人肌膚問題。
  
Ultherapy聚焦超聲波緊膚療程的作用原理,是以高強度聚焦式超聲波,將超聲波聚焦於單一個點,以產生高熱能量,作用在肌肉腱膜系統(SMAS; Superficial Musculo-Aponeurotic System),讓SMAS層產生收縮,進而產生拉提的效果。以由內而外的運用聚焦式超音波技術,以非侵入式的治療到手術拉皮時會治療的SMAS,利用超音波技術精準定位治療深度,達到高效益鬆弛肌膚的拉提緊緻治療。
 實證會一開始由2位醫生講解過去同客人進行Ultherapy聚焦超聲波治療既經過同埋效果, 而2位嘉賓雨橋同杜如風當然亦都上台講下佢做療程時既感覺, 雨橋做完左Ultherapy聚焦超聲波治療一個月, 個個朋友話佢瘦左, 原來係面部緊緻左, 比人覺得佢瘦左好多, 另外方間現在好多美容中心都話有Ultherapy聚焦超聲波治療做, 但原來亦都好好多假機, 要分別邊款係真, 邊款係假, 除左有唯一FDA認證外, 仲可以要求美容中心或疹所出示反2張合資格證書, 咁大家可以放心晒啦
杜如風上台成個氣氛都好開心, 佢講反佢做Ultherapy聚焦超聲波治療既經過, 佢竟然唔洗用麻醉就進行療程, 真係佢口中所講...."好變態啊" 哈哈
最後有問答環節, 醫生好詳細地解我地對Ultherapy聚焦超聲波治療既問題, 以下都係一D關於Ultherapy聚焦超聲波治療既資料簡介。

Ultherapy聚焦超聲波緊膚療程緊緻治療的關鍵有深度和溫度 目前有三種深度(4.5mm/3.0mm/1.5mm),主要差異會在於治療深度與治療能量點的長度,其治療深度約3.0mm~4.5 mm 可以作用到更深部的SMAS(肌膚的肌肉纖維組織),因此Ultherapy聚焦超聲波緊膚療程改善了以往雷射儀器治療深度的限制。加上聚焦超聲波緊膚療程的每單一能量點(TCP)在皮下作用的溫度較高,是目前所有非侵入式緊膚儀器的最高溫度:其能量掠過表皮,不需擔心表皮受傷!

目前Ultherapy聚焦超聲波緊膚療程主要治療臉部、頸部與提眉,以漸進式的方式全方位改善皺紋、緊緻與臉頰拉提等,全臉治療時間約45~60分鐘。

Ultherapy聚焦超聲波緊膚的熱能效應
第一重
皮膚膠原蛋白及SMAS筋膜層立即性的收縮
第二重
組織受熱作用後膠原蛋白的新生重組

Ultherapy聚焦超聲波緊膚療程的熱效應可為肌膚帶來二重效應,第一重是皮膚膠原蛋白及SMAS筋膜層立即性的收縮所以在治療後立即可感受效果;第二重是組織受熱作用後膠原蛋白的新生重組,但依照個人體質及反應有時間上的差異,絕大多數的人在治療後3~6個月效果最為明顯,效果約可維持1.5~2年。
2小時既實証會完左, 大會又好好地安排左甜品比我地, 真係太好味, 太開心啦!!!

活動到最後大會仲送上一份小禮品比我地每一位出席者, 係 NEOCUTIS®離子導入導出儀同埋 LUMIÈRE™ Bio-restorative Eye Cream Ultherapy® pouch 眼霜, 呢枝眼霜我非常有興趣, 醫學牌子的確令我好有信心, 正正適合我解決近期越來越嚴重的眼紋問題, 下次要再寫篇分享文同大家分享下呢枝神奇眼霜既功效先! ^^

大家有任何意見、產品試用或邀稿,歡迎電郵 ppqq1437@yahoo.com.hk 
FB專頁: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等



沒有留言:

張貼留言