2016年5月30日 星期一

十幾蚊食串燒? 旺角平靚正日本菜

 旺角真係有無數咁多間食市, 日本餐廳我唸計落幾十間都一定有, 但要我講得<平靚正> 3個字唔容易, 而呢間餐廳真係做到, 先講環境日式裝修都幾簡約, 好鐘意佢d枱椅好似學校入面個d咁, 好得意 ^^
其實一打開menu, 樣樣係$3-40, 好平, 初初唸會好細碟,  所以叫左好多碟, 點知上碟先知原來一d都唔細, 真係要慢慢食先得晒。呢度其實主要出名食拉面, 唔執輸又叫一碗試試, 豬骨湯乂燒拉面湯底奶白色, 味道好濃郁, 拉面唔會太淋身, 都幾彈耳, 最正仲有半隻流心蛋, 好好味, 全張單最貴係呢碗拉面喇, $65
青檸凍烏東好令我surprise, 好好味呢~ 烏東好滑, 好有口感, 湯底酸酸甜甜好開胃, 湯底冰凍夏天食真係一流
再來呢大盤沙盤,  我覺得佢唔可以叫沙律, 其實係炸面, 一邊傾計一邊食佢, 真係好過隱, 個汁亦都好開胃, 水果蟹柳壽司, 同樣係開胃之選.
 到試下各款燒物, 嘩~仲平, $18 四大舊粟米, 最貴係隻蝦 $38一隻但大過我隻手, 認真誇張, 唔係得個樣架, 食落隻蝦超彈牙, 好新鮮, 燒得剛剛好, 仲食到大蝦既鮮甜味, yummy ^^
最後食肉類, 蒜味牛柳粒, 炸雞亦都做得不錯, 特別係牛柳粒 $43有好多舊, 而且舊舊都好入味, 完全無根好容易咬開, 口感非常好
真係無呃你, 2個人食到成枱野, 飽到上心口, 埋單都係4百幾, 真心<平靚正> !!

東京築地拉
旺角彌敦道639號雅蘭中心地庫B102號舖
www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 

沒有留言:

張貼留言