2016年5月19日 星期四

又係眼線筆亦可以當眉筆

我覺得化妝當中眼妝係最重要, 當中一條眼線簡直就係靈魂所在, 簡單一條線己經可以令到雙眼大好多同精神好多, 眼線筆有好多款, 但對於我呢d懶人, 個袋放最少野就最好, 越少step可以達到效果, 就最合我心意, 呢枝eyeliner仲可以用黎掃埋條眉, 一物二用, 夠方便我鐘意~ ^^
 SASA自家品牌sasatinnie smoky eyeliner pen, 可以畫眼線, 畫眉, 打造型格smoky eye
 眼線筆雙頭設計, 一邊係鉛筆裝眼線筆, 另一邊係筆掃
 筆狀眼線, 畫上去會比較實色, 同埋粗身
眼線筆掃成一字型, 毛頭好柔軟, 可以輕掃開眼線, 所以除左可以做出smoky eye造型, 更可以當眉筆使用, 但個人覺得如果當眉筆就要多少少技巧, 少少...少少咁加筆掃開, 效果會更自然
除左晝上眼線, 下眼線都唔可以忽略架, 當然下眼線就要小心d畫, 我就只會畫內眼線位置, 咁就無咁易出現熊貓眼
 睇下未畫之前個樣係比較"殘" =.= 化番個妝畫埋對眼睛, 即刻精神晒 ^^

sasatinnie smoky eyeliner pen
全線SASA獨家發售

歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
Facebook FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, style-tips, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等

沒有留言:

張貼留言