2021年3月31日 星期三

擊退顯老眼紋!私心推薦新升級OLAY Retinol Pro抗皺眼霜

好多人都話我皮膚都KEEP得唔錯,但最大問題就係對眼,由細到大我眼紋都好深,所以十幾歲開始我己經好注重我的眼紋問題,最近我體驗左新升級OLAY Retinol Pro抗皺眼霜,效果真係令我好SURPRISE,佢真係可以幫我減淡頑固眼紋,我只係短短用左2星期,就算帶左口罩好多朋友都讚我睇起來精神左好多感覺仲年輕左添~哈哈!! 真係大力推薦比大家啊 ^^


PROX BY OLAY科研系列一向係OLAY的皇牌,因為佢有1000位皮膚科醫生都推薦,直頭有信心保證,最正係無香料、無酒精、無添加,我呢D敏感肌用完都完全無問題,而且功效超顯著!今次呢盒新升級Retinol Pro抗皺眼霜,容量由之前的15g ,2倍升級至30g,比起大部分坊間的眼霜容量真係多好多!除左重點撫平眼紋,仲可以改善魚尾紋、淚溝紋...咁大盒真係太抵用啦!!

新升級OLAY Retinol Pro抗皺眼霜的成分和技術上都明顯升級左,採用了嶄新3重抗皺科技:「3X透明質酸+3.5X膠原蛋白+3X緊緻蛋白」,即三重膠原胜肽(二胜肽+五胜肽+肌肽),雙管齊下,加強淡紋抗皺效果!科研實證持續使用28天,可減淡眼周紋達33%、魚尾28.2%、淚溝紋24.4%!連皮膚科醫生都認可,所以我對眼的多種問題佢都可以一一幫我攪掂 ^^

眼霜質感好水潤,我會利用眼霜再加以按摩,因為可以幫我眼周肌膚補濕鎖水,同時補充眼周肌膚膠原蛋白,增加緊緻度及彈性,預防眼紋再次出現!


我好怕D黏笠質感的眼霜,因為會令到眼周肌膚好易卡粉甚至出現油脂粒,但Retinol Pro抗皺眼霜就完全無D問題﹐因為今次的新升級配方入面,採用了液態微囊科技,精準調較出3:1完美水油比例,質感十分絲滑,好快就吸收滲透肌膚、夠晒輕盈清爽,就算日頭用都唔會黏笠笠。

好野真係唔怕多講,我真係好鐘意皮膚科醫生認可的超強抗皺淡紋成分Retinol Pro(維他命A醇),因為Retinol是BBC國際認可唯一可以真正對抗衰老的黃金護膚成分,近年好多專櫃品牌都成日會使用的抗老成分,而OLAY獨家研發的Retinol Pro功效更比傳統Retinol高1.4倍,但價錢只係幾百蚊,相比起專櫃品牌中點都過千元的眼霜,真係性價比超高!

宜家係萬寧同屈臣氏都可以買到新升級Retinol Pro抗皺眼霜,如果想了解更多產品資料可以去以下官網:https://bit.ly/35kEfnr

如果大家想全面都keep住年輕,絕對可以去萬寧入手埋最近新推出嘅同系列66折Retinol Pro精華套裝,呢個超抵套裝入面有full-size Retinol Pro抗皺精華30ml,同埋兩瓶14g的Retinol Pro修護面霜,成set一齊用可以全面修護肌膚,淡紋抗皺,keep住年輕嫩滑肌膚!重點係套裝折扣達66折,真係超抵呀!提提大家,呢個套裝只限萬寧有售!快D去搶啦 ^^

新升級PROX煥顏淡紋抗皺眼部精華霜 - 30ml 建議零售價$429

• Retinol,又名維他命A醇,皮膚科醫生推薦成分,更是BBC國際認可唯一可以真正對抗衰老的黃金護膚成分。

• 功效比傳統Retinol更高1.4倍,針對性減淡各種眼紋,包括魚尾紋、淚溝紋、眼周細紋、乾紋,更可根源阻止皺紋生成。

• 低油配方,為眼周脆弱肌膚而設,質地輕薄,易吸收不黏膩 ,可2倍滲透肌膚

• 無香料、無酒精、無添加,呵護眼部嬌嫩肌膚

萬寧獨賣 – 66折PROX Retinol Pro精華套裝(建議零售價$399):

• Retinol Pro神級精華30ml: 人氣獲奬精華,一支做到淡紋抗皺、保濕、緊緻、抗痘、嫩滑肌膚

• Retinol Pro修護面霜14g x 2 世界醫學級認證,90%用家認同使用28天後,保濕度+46%,極速修護乾弱肌

大家如果都想同我分享你的經歷或一齊交流,歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita
https://www.facebook.com/1437ritaandhim

https://www.facebook.com/1437ritaandhim
產品由 OLAY提供體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: 
InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyle  U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言