2020年11月1日 星期日

今個秋冬輕鬆補身全靠美味棧「深秋滋潤.補身.豪華套裝」

開始轉天氣加上疫情關係,大家都更加注重健康飲食,補身其實長時間需要,始終自身免疫力好,都無咁易比病毒打低,好開心最近收到美味棧「深秋滋潤.補身.豪華套裝」,補下身體之餘又可以食好野~正啊 ^^

我不嬲都知美味棧好多野買,但而家先知原來購物袋都咁靚,套裝入面我最鐘意梗係呢包「美味棧小卷花膠」,魚肚膠質豐富,女人最愛的骨膠原就梗係要食多D花膠啦,呢款花膠比較薄身,煮起上黎易熟D,唔需要蚊好耐時間己經好容易入味,同埋大小剛好,一啖一塊,容易掛汁,每啖食入口都滋味爆燈呢 ^^


另外我真心推介呢盒「胡椒豬肚燉雞湯 」,因為佢唔單止好味仲有健脾開胃、去濕消腫的功效,即飲湯真係超方便,啱晒我呢D LAZY MOM,唔洗煲又唔洗清洗攪一大輪,一整包湯料直接倒入鍋入面煮熱,或者將湯料倒入微波爐專用器皿內,加熱 5 分鐘後即刻就飲得,WOOW....超濃郁雞味加上胡椒豬肚特別惹味,下次我要加個米線入湯....簡單將佢變成一餐豐富LUNCH呢 ^^

小周董不嬲識食,佢最愛美味棧 紅燒鮑魚,開蓋即食,食材選自優質海域鮑魚,所以口感 Q 彈嫩滑,真材實料熬出美味的濃縮制高湯,將飽魚連埋D汁同菜一齊食,真係超級好味。
我自己間中都鐘意煲桃膠做糖水,我都係貪佢有豐富膠質,哈哈~ 但小小周董咬野仲未係好叻,所以雙皮奶細佬不嬲好鐘意食,美味棧呢款即沖即食,做法超簡單只要將其中一包倒入碗內注入 120 毫升的滾水,再順時針攪拌至完全溶解即可,之後放置 8-10 分鐘待凝固後.....食得!! yeah ^^

至於我老公就鐘意飲冬瓜粒湯,我就用左美味棧 極品椎茸 一齊煲,椎茸即係冬菇的一種品種,每粒有大約4-5 厘米直徑,除左好似我咁可以切粒煲湯,亦可以原粒炆,一樣咁好味,每粒好厚肉,入口彈牙有口感,真係好香菇味,老公咁就飲左2大碗啦 ^^

襯秋冬開始要努力補身,養好個身子唔單至健康D,連皮膚都會好D架,美味棧有咁多簡單補身食材只要花少少時間就可以輕鬆養生啦 ^^
由即日起至 11 月 13 日,到美味棧網店消費滿$400 仲即時免運貨,大家快D去睇下詳情同登入官網選購啦: https://bit.ly/3mBnxHc

美味棧 官方網站:https://www.yum.com.hk/zh-hk/ 

U Blog Facebook 

美味棧 Facebook  

美味棧 Instagram 

#UBlog #美味棧 #UBlog 請你試 #UBloggers #博客專享 #小卷花膠 #即 飲湯包 #甜品

www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝美味棧提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他12個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyle, style-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言