2020年11月2日 星期一

日本藥界票選最佳護眼產品! 實測樂敦V5強目素效果非常顯著 (內含各大護眼保健品對比圖)

今時今日邊個唔係日夜對住個MON? 連我媽都鐘意睇手機,睇電視撈飯,成日就話睇野模糊,手機D字越較越大隻。試過好多護眼supplement都無咩效,今次終於搵到救星樂敦V5強目素,試過之後我同佢都覺效果好好,特登同大家分享下。

其實唔單止我媽媽,近年迷上韓劇的我,有時真係連少少的LUNCH TIME都可以用來煲劇,夜晚更加連續望住個IPAD三四個鐘係等閒事....!!!不過睇得多呢D 3C產品對眼都好攰好乾,有時甚至會有少少刺痛的感覺,朝早起身如果睇白色牆有時仲會見到D飛蚊,好驚情況會越來越嚴重,到時無法補救。今次就入手咗呢隻百年NO.1護眼權威日本樂敦出品supplement---樂敦V5強目素,同媽媽一起食。

日本銷量過百萬!日本藥界專業人士票選最佳護眼產品

由細到大都有用開樂敦眼藥水,聽聞佢嘅銷量仲破咗健力士世界紀錄。今次樂敦系香港首次推出嘅保健品 -- 樂敦V5強目素,喺日本銷量已經過百萬,系日本樂天銷量NO.1護眼保健品。


樂敦V5強目素更被日本藥界專業人士票選為最佳護眼產品。在日本最具公信網站Cosme嘅評分都接近滿分。

護眼保健品大比拼

我都有食過其他保健品,不過上網一CHECK就見到好多品牌的產品成分都太單一,唔夠優質,唔可以全面保護眼睛,有D仲要每日服用2-3粒,同埋好大粒好難吞。所以今次入手之前都做足research,對比坊間比較出名的各個護眼supplement牌子,原來樂敦V5強目素系完勝所有對比項,堪稱護眼界的『5G』。而且細細一粒,1日食1粒就夠,超方便。

下面就來分享一下總結樂敦V5強目素既資料供大家參考。

三大專利成分:

1)     萃取自萬壽菊精華, 含專利 FloraGLO®葉黃素至今為止最好吸收的專利葉黃素

2)     同樣提取自萬壽菊的玉米黃素為專利 OPTISHARP® Natural 玉米黃素最佳加乘的專利玉米黃素,發揮1+1>2作用,放大效果。

3)含專利Mirtoselect®北歐野生藍莓精華及日本北海道藍靛果(花青素濃度比一般藍莓更高)可以高效抗氧化,強化視網膜及眼細胞,舒緩眼睛疲勞乾澀,延緩視力衰退及老花,促進視紫質增生,增強夜間視力,改善眼睛對焦功能。

 兩大黃金比例:

1)樂敦V5強目素的專利 FloraGLO®葉黃素及 OPTISHARP® Natural 玉米黃素,以美國大學實證最有效濃度的黃金比例102,強效阻擋及過濾藍光等有害光線,強化視網膜並預防黃斑問題;其中專利游離型葉黃素分子結構及人體自生葉黃素100%相同,更易被人體吸收。

2)樂敦強目素的DHAEPA以黃金比例 5:1DHA可以強化視網膜上感光細胞對光的反應,維持正常的視力功能,並能補充眼淚中的脂質層,讓淚水不易揮發,預防乾眼。同時 EPA有助提升血管彈性,促進血液循環


全面提升5大視力要素:

超越單單作用於視網膜, 樂敦V5強目素從不同成分全方位保護組成視力的5大要素

雞肉精華(含咪唑二肽):含抗疲成分,強化睫狀肌,舒緩疲勞,提升調整焦距能力。

白藜蘆醇:有效預防晶體混濁,同時抗氧化,減少眼球中的自由基,延緩眼睛衰退。

生薑精華:促進眼部微細管循環及營養輸送能力,加速眼睛疲勞物質的代謝。

維他命E:抗氧化,保護眼睛免受自由基的傷害,延緩眼睛老化。

而且不含人造色素,不含防腐劑,不含西藥成分。

 1)強化視網膜,提升視力,改善老花,近視

2)預防,延緩晶體混濁退化

3)強化睫狀肌,調整焦距能力

4)促進血液循環,擊退紅筋疲勞

5)平衡淚液分泌,改善眼乾


我自己食咗樂敦V5強目素左大約一個月,而家我就算有時煲劇煲到零晨2點,第二朝返工係公司9個鐘不停對住電腦睇報表,對眼都無再眼乾又無咁易。最開心系呢排朝早起身少咗飛蚊。

睇手機我以前會調較到最光,但而家睇野清楚左,個MON唔洗再開到咁光,光度適中原來睇野會更舒服,連睇巴士標誌都比之前睇得更加清楚,我同朋友食飯佢仲讚我眼神sharp咗,精靈咗(原來我一向眼矇矇時睇野會不自覺地會瞇);朋友仲以為我早訓左....哈哈....我將呢個秘密話比佢知...佢竟然同我講佢有個飛機師朋友從前都特登從日本買樂敦V5強目素返來吃,WOOW....證明真係好WORK!!

(之前睇手機會調較到最光,但而家睇野清楚左,光度調教返適中就睇得好清楚)

 以下人士都適合服用樂敦V5強目素:

•         兒童至長者

•         長時間觀看電視及各種電子屏幕或閱讀

•         老花,近視或關注各種眼部老化問題人士

•         長期佩戴隱形眼鏡

•         視覺影像模糊

•         曾接受矯視及眼科手術

•         夜間駕駛

•         眼倦,眼乾,紅筋

 而家樂敦V5強目素系全線萬寧屈臣氏有售。大家記得攞埋coupon 先入手啊!(優惠券: http://bit.ly/v5_blogger_20) 試過先知好,我估好多朋友都想試下係咪真係WORK,大家如果對樂敦V5強目素有興趣,可以去我FB #小周董世界 參加抽奬,將會送出1盒,有興趣朋友一齊TAG埋朋友參加啦 ^^

#樂敦V5#樂敦強目素#樂敦護眼保健品#V5#樂敦V5強目素

www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝 樂敦 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他12個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyle, style-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言