2019年6月4日 星期二

有生蠔食有魔術睇仲要小朋友免費, 呢個lunch buffet真心抵。

小周董同我講6月1號係兒童節話想出去慶祝下,雖然我心唸乜兒童節唔係4月4日咩? 哈~不過算啦!! 當用個藉口出去食餐好,都幾開心啊。所以上星期六我哋就去咗灣仔呢間酒店食自助餐,因為呢度周末lunch buffet 有生蠔食,正!最重要係只要Like左酒店Facebook,就有85折同埋2位成人仲免費送一位小童,真心抵呢。

Buffet除左生蠔仲有好多唔同嘅海鮮,同埋刺身壽司選擇,全部都好新鮮,最高興嘅係仲要無限量供應,我哋食左至少兩個鐘頭,由頭到尾冇間斷過都有得食,唔洗爭唔洗搶。


我好鍾意食三文魚,呢度嘅煙三文魚好有煙熏味,新鮮三文魚刺身亦都好肥美,食到我非常滿足。

Buffet基本一定有的沙律、餐湯、熱盤就唔多介紹,但貴價大大嚿燒牛扒就一定要試,仲有新鮮焗出爐嘅Pizza,小周董食到lam lam脷。


小周董好鍾意食湯粉麵,呢度有即叫即滾的湯麵,湯底好清,但味道濃郁,見到小朋友大大啖食就知道好味啦。

大人食生蠔刺身基本上已經回本,小朋友就梗係至愛甜品啦,甜品選擇唔算多,但有任食movenpick 雪糕,食2杯已經幾十蚊呢,小周董仲想食第三杯,哈哈...但sorry我制止左。^^ '''




另外食到中間時間仲有魔術表演同送汽球時間,小朋友仲化身小小魔術師助手,同魔術師開心互動,在場好多小朋友都睇到好開心,最後魔術師仲會整出不同的汽球送比小朋友,小周董話出面落兩想要把遮...哈!! 魔術師都答應佢,多謝晒!! 呢個lunch buffet 有生蠔食又有魔術睇,仲要小朋友免費,計落平均都係2百蚊左右一個人,真心覺得抵呢,大家有機會都可以一試。


大家如果有興趣想知道價錢優惠同埋想睇下buffet 食物短片,歡迎Like 我的FB fans page #小周董世界睇下或 PM我查詢呢。^^

Le Cafe 
灣仔謝斐道238號香港諾富特世紀酒店1樓
www.facebook.com/1437ritaandhim

歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言