2019年6月27日 星期四

深層極速補水 @Indigo beaute PLASONIC無痕填充

自從生咗兩個小朋友之後皮膚質素真係冇以前咁好,雖然平時我都有做好多mask 同埋facial ,但係可能因為屋企長期開冷氣,所以塊面成日都好乾,好開心上個星期去左位於銅鑼灣的Indigo beaute,體驗PLASONIC 無痕填充療程,做完之後塊面好似極速補水一樣。
開始療程前治療師會好詳細話我知每一個步驟,首先佢會先幫我卸妝同埋洗面。

呢部就係PLASONIC 無痕填充機,同時包含等離子傳送及聲頻傳送技術。經過PlaPass技術,能開啟皮膚自動吸收效能,為細胞吸收營養作好準備;而SonoPass技術,則有助於PlaPass傳輸後,鞏固及鎖住已滲透的精華,確保其於皮膚深層發揮作用。PLASONIC 無痕填充 令皮膚即時回復光澤,改善不均勻的膚色,即時為肌膚補充水份及保持皮膚的鎖水力。 其最大功效是發揮了營養輸送系統裝置,誘導驚人且迅速細胞自生吸收的滲透能力,所以做完療程後用任何護膚產品都會特別吸收
之後用上第一個頭幫我徹底清潔皮膚,將毛孔入邊嘅污糟野推出嚟,之後我搽任何野都會比較吸收。

做緊嘅時候感覺有少少吉吉地,但係一啲都唔痛。治療師會喺我特別污糟嘅地方做多少少時間,例如鼻頭同下巴位置。
其實做完半邊面之後已經見到效果,做咗一邊面摸落特別滑同埋寧捨乾淨。

之後洗完面治療師會幫我修眉同埋針清,因為做完第一個頭,佢會幫助毛孔內的污糟野特別容易推出嚟。
第二個頭就會將精華導入皮膚底層,PLASONIC 無痕填充有效增強肌底細胞營養之吸收,可以秒速為肌底細胞開孔直送營養,踢走問題肌,為細胞全面充電,即時解決皮膚失調的各種問題。配合使用不同精華液,更可提升皮膚緊密及彈性、有效改善色素及毒素問題、撫平皺紋,極速補水及緊緻輪廓等。做嘅時候好舒服,我仲差點訓著左添。
最後做返一個保濕mask訓返個美容覺,成個療程就大功告成。

做完之後覺得成塊面好似即時飲飽水一樣,變得好水潤,成塊面脹卜卜咁樣,好有彈性,最開心見到面上幼紋同埋虎紋都明顯減淡左。治療師話做完之後最緊要注重防曬,同埋有時間做下水份面膜,因為呢幾日皮膚會特別吸收任何嘅護膚產品,所以做一次無限填充,返屋企搽任何野都比平時容易吸收同埋更加見效。
做完之後當然梳番個頭化返個妝,喺化妝間竟然比我發現可以用dyson 風筒,實在太高級啦。

諗住走嘅時候原來已經有一碗冇味精住家靚湯等緊我,今次真係內外都咁滋潤,好開心呢。
Indigo beaute
查詢:23462600(旺角店) / 21519053(銅鑼灣店)

旺角彌敦道701號番發大廈15樓全層(A1出口)
銅鑼灣恩平道42號亨利中心21樓全層(F1出口)
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝Indigo beaute提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言