2019年1月1日 星期二

((免費體驗))真正去眼袋療程 @New Beauty第2代眼袋槍

做左媽媽成日都好似無覺好訓,對眼長期無棈神,黑眼圈同眼袋仲越來越明顯,近排成日聽到人講眼袋槍,好多廣告明星都話佢係一個真正可以去眼袋療程,我同身邊好多朋友都心大心細想試下,好開心上星期我就去左New Beauty體驗最新Exilis pro眼袋槍,等我呢d素人去試下,話比大家知第2代眼袋槍係咪真係可以去眼袋同去黑眼圈啦 ?!
我今次去左New Beauty朗豪坊分店,地方超大,見到個lobby夠大夠晒闊落,一入去己經覺得好舒服。
等待治療師期間,仲有好多款健康飲品比我選擇,期間仲比我發現原來New Beauty引入左好多最新既美容儀器,皮膚或者身體有咩需要保飬總有一款療程一定會適合自己。
於New Beauty每次進行療程,客人都會在獨立房間進行,保證私隱度充足,而且房間仲好大好光猛添。
(((注意))) : 由下面呢張相開始,為左令到大家更了解療程的真實度,所以以下全部所有相都零P圖,素顏出沒...擔小朋友注意....嘻嘻!!
治療師話我皮膚都算KEEP得唔差,但雙眼問題就真係比較嚴重,除左有眼黑圈,尢其左眼的眼袋特別大特別腫,笑起來仲有雙眼袋的情況出現添。我自己都知自己問題,所以每日都有用一D去黑眼圈 / 去眼袋的眼部產品,什至以前曾經做過激光去黑眼圈的療程,但可惜效果都唔太理想。
今次我體驗的Exilis Pro第2代眼袋槍,係一個全方位去眼袋療程,擁有全球唯一結合單極射頻科技結合超聲波技術,針對眼袋、眼圈、下垂眼皮及眼周細紋等老化問題,能有效深層溶解眼底多餘脂肪,配合射頻能量疏通流淋巴,排走多餘水分及毒,一次過解決眼部鬆弛、眼袋浮腫、眼紋等老化問題。
因為結合單極射與超聲波技術,所以做療程前會於背部貼上導電板,我心入面有少少擔心會唔會痛呢?! 哈~ 但答案當然係唔會啦,只有少少微暖的感覺,絕對唔會痛,治療師一直用眼袋槍按摩對眼,我仲差D舒服到訓著添。
治駕師會先於我眼底位置塗上厚厚一層保濕啫喱....涼涼的感覺,好舒服。
呢部第2代眼袋槍有一個專為眼部幼嫩肌膚而設的探頭,高效安全的能量能激活膠原蛋白增生,即時收緊眼袋及眼周肌膚,撫平細紋及皺紋,促進眼周血液及淋巴循環,使眼周肌膚修復力大大提升,徹底消除黑眼圈同埋眼袋。
治療師會視乎眼袋嚴重情況而決定眼袋瘡度數,整個過程中完全無痛,做完後見到有眼底皮膚有少少微紅,但治療師話係正常反應,一陣做個MASK就會消失。由相片見到左邊對眼明顯向上提升左好多,而黑眼圈、眼紋什至虎紋都減淡左不少。

左邊效果咁好,快快手做埋我最嚴重的另一隻眼啦,今次治療師見我呢隻眼問題大D,治療時間亦都特別做得較耐。
做完後即刻做個水份MASK,再休息大約15分鐘,成個療程就大功造成啦。做完即時照照鏡望一望自己啦, 嘩!!! 真係嚇一跳,原本好嚴重的雙眼袋,竟然無左影,我特登影個近鏡比大家,見到眼紋同黑眼圈都明顥減淡左好多,估唔到做一次都有咁好效果。New Beauty第2代眼袋槍真係有效,做完12次為完成整個療程,雙眼可徹底去除水腫毒素、深層溶脂,最主要仲可以做到重建眼部膠原,咁先有效徹底去除眼袋,雙眼回覆十年前的光采。
大家如果對以上療程,你地都可以同我一樣,免費體驗第2代眼袋槍的威力,而家完成體驗後仲會再送名牌唇膏/面膜添,快D去以下網址登記預約啦 ^^
http://bit.ly/2R1map9
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝New Beauty提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言