2019年1月30日 星期三

第1次用一款對濕疹真係有效的精油 @FH Remodel

有睇開我Blog的朋友都知我早前去左 FH Remodel 做札肚療程,今次除左特別想多謝佢地真係好專業,幫我搵返條腰返來,仲好細心地留意到我有濕疹問題,推介左佢地一款獨有的精油比我試用,幫我解決埋我濕疹的煩惱。
我之前都曾經用過其他品牌的精油,但效果都係一般般,呢款精油係FH Remodel 獨有,對醫治我呢d濕疹皮膚特別見效,精油100% Made in Australia,最重要係純天然,全部都用上有機成份,所以唔單止我用得,連小周董都可以安心使用。
上個月同小周董去左北海度玩雪,佢第一次見到落雪,同埋可以瘋狂玩雪,佢真係好開心,不過北海度天氣真係好乾燥,小周董去到第3日己經成日話身痕,我己經好努力不停同佢搽lotion保濕,佢5日行程入面,佢最後個2日隻手濕疹發作....痕到佢半夜都訓唔到。
 而我除左因為天氣乾,仲因為我實在太餵食,一個人食左一隻毛蟹,最後結局都係同小周董一齊....<濕疹發作!!>
回港後我地2個隻手都又紅又乾又痕....最嚴重既時候仲出左好多小水泡,痕到入心入肺,真係好痛苦 >.<
大人都話叫自己死忍爛忍...但小朋友忍唔到,一覺訓醒見到小周董己經抓到紅晒出晒水,我好明白個種痕既辛苦 =.=
即刻用FH Remodel 提供既精油,原來佢有幾款選擇,針對不同皮膚或者不同問題,都可以配合不同精油,有關成份都係對小朋友無害,而且有效修護小朋友皮膚的多種問題。小周董就可以用以下呢2款精油喇 ^^
嬰兒: 有機金盞花
兒童: 有機金盞花,有機 羅馬甘菊, 有機真正薰衣草
而我就用以下2款精油對我來講就最有效 ^^
乾燥發炎:有機金盞花, 有機梨酪油,有機羅馬甘菊, 有機德國甘菊,有機真正薰衣草
壓力性:有機金盞花,有機 羅馬甘菊, 有機真正薰衣草, 有機佛手柑
先講我啦,我用完後第3日左右己經見到無咁乾,明顯無之前咁紅同咁痕。
以前最嚴重既時候出左好多小水泡我都會忍唔住搽葯膏,不過搽得類固醇多,結果係好容易反發,同埋攪到皮膚越多越乾,所以今次我決定忍一忍唔搽葯膏,長期用精油keep住皮膚滋潤,老實講初頭1-2日真係不停叫自己忍...忍....忍!!!但忍一忍唔搽類固醇,希望可以真正康復唔再咁辛苦,加上就算好返之後亦都要勤力搽.......其實好快,我只係努力左2星期,就見到皮膚好左好多,證明精油真係有效。
小周董無好似我咁出晒出泡,但我一樣好勤力每日3次幫佢搽精油, 效果亦都好明顯,雙手無再痕,同埋無好似之前咁乾,隻手唔再乾到<鞋>手,皮膚終於似返小朋友對手咁滑溜 ^^
精油因為有唔同size,如果買大枝可以擺落一樽仔度,方便帶出街用,覺得痕癢嘅時候就塗,特別係起身,沖完涼之後同埋睡前就一定要塗。
以前因為小周董雙手有濕疹,佢想玩泥膠、手指畫等等,我都唔比佢做,而家對手無事,佢終於可以玩下紙黏土呢d手工,佢不知幾開心 ^^
而家FH Remodel 精油做緊推廣優惠,有興趣可以向佢地查詢或選購啦
原枝價格為$880/100ml 及 $1280/200ml 
現推廣優惠 $2000/ 2支200ml
FH Remodel
地址: 香港西營盤威利麻街6號威華商業中心1101 (西營盤港鐵站A1 出口)
電話 / Whatsapp: 5229 0339 (歡迎查詢)
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝FH Remodel提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言