2018年11月28日 星期三

媽媽終於搽得香水啦 @Kaloo 小熊花水套裝

小小周董最鐘意熊BEAR BEAR,上星期收到Kaloo 小熊花水套裝,淨係比個盒佢睇,佢已經表現得好興奮,好努力不停地想開個盒...哈哈。
其實我係未有小朋友之前已經識得Kaloo ,因為佢隻熊BEAR BEAR真係好可愛,用料非常之好,成隻熊BEAR BEAR都好軟熟,攬住佢真係好舒服,大個隻Kaloo熊BEAR BEAR已經陪左我訓覺好多年啦,估唔到今次小小周董收到一隻細既小熊可以陪住佢 ^^
呢盒Kaloo 小熊花水套裝入面隻小熊一樣咁可愛,淺藍色毛毛令到成隻小熊都變得好BABY,小小周董表示好鐘意呢隻BABY BEAR ^^
我唸好多媽媽都知小朋友鼻仔比較敏感,唔可以聞香水,但我呢D在職媽媽有時返工始終都想噴下香水,令到成個人有D生氣,Kaloo 呢款小熊花水成份天然,用來當香水用,小朋友同BB都可以聞得,因為花水完全不含酒精,唔會刺激皮膚,唔會引起敏感皮膚,連我呢D皮膚容易敏感既人,什至BB同孕婦都可以用得
呢盒套裝包裝精美,入面有一枝Kaloo 小熊花水 同埋一隻熊BEAR BEAR,黎緊聖誕唔洗再為左唸送乜禮物比朋友而頭痛,呢盒套裝就啱晒可以送比身邊D 媽媽朋友啊。
產品由法國進口,外型可愛又實用,朋友收到一定好開心呢。
熊BEAR BEAR就比小朋友,花水就比媽媽用,小熊頭係花水的蓋,外型咁可愛真係未用已經個心被佢溶化,加上花水除左可以當香水用,仲可以當香氛都得,有效舒緩精神疲勞、同埋有安睡功效添,如果噴係室內同衣物亦都可以增加花水香味,全日都好RELAX。
Kaloo 小熊花水其實有 藍色白色選擇,我呢枝係Kaloo藍色香味,佢會散發住一陣清新的檸檬香味,前味由檸檬和柑橘組成,中味是橙花、金銀花和茉莉,而後味則是淡淡的麝香,味道持久又舒服,我朝早噴上,到下午LUNCH後D同事都聞到,讚我身上有陣花香味 ^^
用左Kaloo 小熊花水就算抱住小小周董,BB都完全無敏感或打噴嚏既情況,咁媽媽就可以放心再次用香水,哎~唔係,係用呢枝Kaloo 小熊花水 ^^
我抱住你,你可以抱住Kaloo 小熊,2個都咁可愛,呢SET Kaloo 小熊花水套裝我決定買來送禮外,自己都要買返套用來珍藏先。而家呢套Kaloo 小熊花水套裝仲做緊聖誕預購優惠,詳情可以瀏參考以下官方網址啊。bit.ly/2Sh7bTZ


#Kaloo #聖誕節 #聖誕禮物 #香水 #香氛 #失眠 #安睡 #送禮 #無酒精 #無酒精香水 #全天然成份 #交互禮物 #BB香水
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝Kaloo 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言