2018年11月19日 星期一

無feel原來咁好 @Whisper護膚品級液體衛生巾(新升級版)

好多女生同我一樣日日都用不同護膚品,護膚品對於我來講好重要我亦十分講究,但估唔到特別日子來到既時候,m巾都可以有護膚品咁既效果,保護住女性敏感部份,用左仲好似無一樣咁,未試過都唔知無feel原來咁好,我講緊野就係Whisper液體衛生巾原來出左新升級版 - 護膚品級液體M巾。
之前已經聽過好多朋友講Whisper液體衛生巾用左好似無用咁完全無feel,之前 IG 好 Hit,做過買 1 送 1我d friend 個個拎住個大袋掃貨...哈哈, 真係好誇張!!
我心大心細唸緊點都要試試佢,但原來宜家佢新出左呵護敏感肌嘅護膚品級液體M巾,好似面膜咁貼合身體,同液體M巾相比,添加咗護膚成份 Oxymineral,係 BB 潤膚品都有的,呵護敏感肌,包裝粉紅設計,好有少女感覺呢。
Whisper Sensitive 敏感肌液體衛生巾與 Infinity 液體衛生巾一樣採用 FlexFoam 液體材料,利用高壓技術物化液體而成,好似記憶棉般輕、薄、貼,配合尾部 3D-Fit 防走位設計,完美貼合身體曲線。
後面位置加闊,更加貼身之餘亦預防浸漏‧Whisper敏感肌液體衛生巾是專為呵護敏感肌設計,融合護膚成分 Oxymineral,通過歐洲皮膚 健康聯盟認證,並無添加 5 種成分,溫柔呵護敏感肌。
 我用潄口水試一試佢既防漏功能同埋係咪真係咁乾爽,潄口水倒入Whisper護膚品級液體衛生巾時,快速被M巾吸收水份,摸落手感覺清爽。
 我再用紙巾試一試佢既乾爽度。
 見到紙巾只係有少少濕氣,證明Whisper Sensitive 敏感肌液體衛生巾有效保持乾爽,咁就算流量多日子,都唔會引至皮膚敏感。
而且防漏設計做得好好,不論底部及側面都無浸漏情況,咁成日都可以放心大動作走動啦。
用後真係覺得好乾爽又舒服,好似無用一樣。難怪D FRIEND話用過液體M巾真係返唔到轉頭。用新版比起之前就更加好似冇用咁,真係勁貼、超薄,呢d咁唔舒服既日子無 Feel先係最好Feel。
所以衛生巾我只信任用Whisper液體衛生巾,佢係全球第 1 個 獲皮膚健康聯盟(SHA)認證的衛生巾品牌,好似我呢敏感肌人士用Whisper Sensitive 敏感肌液體衛生巾真係特別有信心。
大家對Whisper Sensitive 敏感肌液體衛生巾有興趣,可以於各大個人護理專門店及其網上商店、超市及 HKTVmall 都有得賣啦,快d一齊體驗無feel原來咁好啦! ^^

#WhisperHK #液體 M 巾 #護膚品級液體M巾 #呵護敏感肌
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝P & G提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言