2018年7月11日 星期三

再見妊娠紋 @U&I Beauty and Slim Lumenis ResurFX再生光段技術療程

生完BB因為餵人奶同親自臭仔,瘦得好快,而家我已經差不多去返生B前的數,雖然身型上無乜大轉變,但肚上面D妊娠紋就呃唔到人,所以好開心今次可以去左U&I Beauty and Slim體驗Lumenis ResurFX療程,佢可有效刺激膠原蛋白增生和緊緻肌膚底層,將疤痕、妊娠紋、皮膚撕裂紋的問題解決,咁我就好真正回覆返生之前的狀態啦。
個日我早左少少到,等緊既期間有姐姐拎左粒紅棗糖水比我,好滋潤好SWEET呢 ^^
開始療程前,美容顧問會先了解左我需要,佢覺得我唔算肥,只係肚紋較明顯,所以如果我想解決定呢個問題,ResurFX就可以幫到我,因為佢係特別針對初老症,同埋有效明顯減淡細紋同妊娠紋,可以提升皮膚整體質素。
Lumenis ResurFX 係一種分段式激光換膚技術,幫我重拾年輕皮膚,係一種無創,舒適,快捷,有效的嫩膚治療,除左可以幫我減淡妊娠紋,亦對以下呢D肌膚問題有治療幫助。

1.      疤痕治療
2.      嫩膚活療
3.      色斑治療
4.      凹凸洞治療
 U&I Beauty and Slim位於銅鑼灣地方非常方便,上到去地方光猛又整潔,每次去到都會安排獨立房間進行療程,私隱度十足。
主角來啦, 呢部就係 ResurFX儀器,ResurFX 係由帶領國際醫學美容的專家研發,並得到美國FDA認証,臨床研究顯示帶效地逐步改善肌膚。
ResurFX儀器係最新最先進的無創分段式激光換膚技術。ResurFX分段式激光激發皮膚深層的膠原蛋白和彈性纖維產生,而新生的膠原蛋白是保持肌膚年輕及容光煥發的關鍵。通常經過數次治療後,ResurFX的超卓效果會令人好滿意。
生完BB 6個月啦,我肚上面的妊娠紋仲係清楚見到,肚上的肌膚亦都累積左一D黑色素同埋皮膚都比較乾燥。
因為進行Lumenis ResurFX再生光段技術療程都會有少少痛感,所以療程前會先搽上麻醉膏,減低療程時造成的不適。
治療開始啦,整個治療大概20至30分鐘左右,治療時,會有少少溫暖同埋少少刺痛感覺,但因為搽左麻膏,所以呢個感覺絕對可以接受。
治療師好細心地針對我肚上有紋的地方進行治療,ResurFX會於肌膚底層製造熱力,令肌膚膠原蛋白緊緻提升。
做完治療後,皮膚會出現短暫性紅腫,大概於數小時至數天內消散 (時間視乎治療強度而異大部分人可以於治療當日回復日常生活,但要避免直接暴曬,及應塗足夠防曬產品。而我大約3-4個鐘後,己經開始退紅而且無任何敏感出現。
完成療程後見到肚紋真係減淡左,通常ResurFX透過35次療程就可以激發肌膚深層膠原蛋白。每次治療都會逐步改善肌膚質素,一般黎講3次治療後已經會有明顯改善。如果想有最好效果,可以做大概35次治療,每次治療相隔4-6星期。完成療程後6個月內皮膚質素就會持續改善,我都好期待下次療程,同我肚上的妊娠紋講BYEBYE ^^
如果大家都有興趣感受下 ResurFX再生光段技術療程,可以去到U&I Beauty and Slim體驗下, 有任何關於療程查詢可以隨時Facebook Inbox 佢地或致電2808-4030 / 2808-4031 查詢及預約體驗啦。
Instagram: https://www.instagram.com/uibeautyslim
Facebook: https://www.facebook.com/uibeautyslim/
Website: http://www.uibeautyslim.com
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝U&I Beauty and Slim提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵: ppqq1437@yahoo.com.hk或歡迎Facebook inbox,我的15個BLOG分享包括:Oh爸媽、24parent<專家博客>ClassesWePlay<星級Blogger>MamiBuy香港媽咪幫<駐站部落客> BlogspotBeautyExchangeWeshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U Blog, Esdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  Instagram, OpenRice(級別4) 

沒有留言:

張貼留言