2018年7月10日 星期二

分享同小朋友相似地方齊齊贏禮品走啊!!

好多人都話小周董好似我,唔單止屋企人話佢似,連係街上見到D唔識既叔叔姨姨都話小周董同我餅印一樣,嘻...其實我都好開心架, 話晒阿媽咁辛苦十月懷胎,如果佢淨係似爸爸唔似自己,總有D唔抵既感覺...哈哈
小周董唔單止個樣似我,連性格同食野口味都好似。先講口味啊,我自己好鐘意食澱粉質,小周董同我一樣都好鐘意食薯仔、蕃薯,同埋每餐都一定要有粉面飯,個餐先叫滿足。
正所謂健康身體要從食物開始,所以近年我都開始注重食物質素,會多買一D有機食物同埋盡量多菜少肉,出去食飯盡量少食快餐,寧願貴少少都要食得有營養D
另外性格方面...小周董同我細個一樣都係古靈精怪,表情多多,非常外向好動,性格比較開朗,同埋有正能量,所以小周董比人感覺都係好陽光。但有時佢太活潑,我都忍唔住會話佢曳,但唸返自己細個...其實都係一樣!!! 哈哈
我相信每個人都有缺點,我最大缺點就係無耐性,容易發脾氣鬧情緒,喺小周董身上完全見到呢方面既自己。佢越大個,我越發現要佢專心做一件事好似越來越難,有時我會忍唔住叫佢D話佢無耐性,提醒佢要專心D。但見到佢每次發D小脾氣,我都會唸返自己,其實自己都有呢個問題。>.<
我好明白身教比任何野都重要,所以近排我都不停自我檢討,好好處理自己一D唔好既習慣同情緒,叫自己心平氣和D,對小朋友都有正面影響,唔會咁燥。
今年小周董細佬出左世,我都想佢兄弟似我,唔淨只個樣似,我自己都努力地將改善自己既缺點,希望佢地可以喺我身上學到更多正確既價值觀。
我相信大家都一定覺得自己小朋友同自己有好多相似地方,不如大家一齊到
美贊臣表格參與  https://bit.ly/2NDn8lN #餅印日常,分享寶寶與自己的相似之處贏取手指畫套裝一份!
500位分享者即有機會獲得手指畫套裝一份
活動期至2018715日晚上1159分,所有禮品數量有限,送完即止。

#Enfinitas #BornFromMom #InnatePotential #原生營養啟發天生潛能  #似媽不似嗎  #因媽媽而生   #係真唔係咁似啊  #個個都話似阿媽
 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、活動或產品體驗,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言