2018年5月9日 星期三

1次過去斑去印 @Le Domes第二代enLIGHTen黃金蜂巢皮秒激光療程

女人幾時都貪靚,但踏入左3字頭後皮膚質素真係走下坡,新陳代謝越來越慢,以前出暗瘡留下的疤痕幾年都仲留係面上,要遮住佢只能夠搽厚厚的粉底 =.=''' 不過好開心早前去左Le Domes 體驗第二代enLIGHTen黃金蜂巢皮秒激光療程,佢係第二代美國Enlighten皮秒激光專有的『PICO Genesis™ 』 皮秒激光,獲美國FDA國際認可,有效去斑去印,真係非常期待療程效果。
Le Domes位於尖沙咀MTR一出行3分鐘即到,非常方便,一出電梯已經見到大大個代言人<陳彥行>喺眼前,地方好光猛整潔,感覺舒服。
做療程前會先簡單填份問卷了解左我的皮膚狀況,同埋講清楚我知療程後要注意的地方,最鐘意Le Domes明碼實價,所有收費、療程會打幾轉、幾多發數全部都講得好清楚,無任何取巧,唔怕比人呃。
差不多開始療程先做個皮膚分析,佢地用上專業Reveal皮膚分析機,了解我臉部皮膚狀況。
皮膚分析機可以清楚見到我皮膚底層狀況,我淺層斑唔多,所以面上表面唔覺有好多斑班,但原來我有底層斑,同埋暗瘡印較紅,所以今次做呢個皮秒激光療程就可以幫到我去斑去印啦。
Le Domes做療程每次都會安排獨立房間進行,私隱度十足,加上張床又大又軟真係好RELAX,不過我今次做呢個第二代enLIGHTen黃金蜂巢皮秒激光療程,我覺得安全都好重要,Le Domes只准許有豐富臨床經驗的專業光師操作儀器,光師有十幾年激光治療經驗,能準確處理各種皮膚問題,所以今次我就可以好放心將塊面交比佢地啦 ^^ 
終於開始療程啦,呢部就係第二代美國Enlighten皮秒激光儀器,佢唔似傳統纳秒激光會產生熱傷害,容易產生反黑,所以一次可以打太多發數,但Enlighten皮秒激光技術係可以一次打好多發數,而且唔會導致反黑,所以價錢雖然比傳統激光貴少少,但副作用亦都大大減少之餘,而且效果更長久。

皮秒激光仲有以下9大功效 : 去斑、去印、收毛孔、美白嫩膚、去皺、增加骨膠原、改善凹凸洞、疤痕、洗纹身。
同埋可以治療以下8大色斑問題: 雀斑、太陽斑、老人斑、荷爾蒙斑(又名蝴蝶斑、肝斑或黃褐斑)、妊娠斑、黑斑及顴骨斑。
第二代美國Enlighten皮秒激光擁有1064/532nm雙波長,皮秒加納秒雙脈寬和配搭黃金蜂巢頭,能靈活調整針對性治療各種皮膚問題。雙脈寬設計在處理大塊色斑時,可先用納秒打斷大塊色斑,然後再用皮秒震碎,能更靈活治療頑固的大塊色斑。佢仲加入左《黃金蜂巢頭》針對性治療粗大毛孔、凹凸洞、疤痕和皺紋,仲可以刺激肌膚底層膠原增生添。 
用膠紙封位眼晴終於開始皮秒激光啦~ 我初時仲擔心會好痛,點知原來係我無知....哈!! 係完全唔痛架,原來 皮秒激光係利用「光震效應」震碎色班,有效將色斑或暗瘡印的黑色素震得非常細少,由於皮秒脈衝時間極快,所以無傳統納秒激光引起的紅、腫、熱、最主要係唔痛架!! 哈哈
大約15分鐘左右已經完成,見到做完後皮膚都無任何紅腫,原來皮秒激光其脈衝時間快傳統納秒激光近一千倍,能量於皮膚停留的時間好短,可以減低熱能對皮膚的傷害及副作用,不過效果就比傳統激光去斑技術更快有效去斑去印,所以咁就可以大大減少所需的療程次數啦。
做完療程後光師會記錄底今次的治療位置、幾多發數、能量度數。下次做療程前會參考這個記錄表,提升治療效果。
 做完皮秒激光療程後我忍唔住即時睇睇效果,見到面上暗瘡印真係減淡左,刺激膠原蛋白同彈性蛋白增生,重組凹陷處組織細胞,見到面上幼紋同凹凸洞位置都有改善,效果真係好驚喜。
最後再做埋保濕精華導入,用上保濕精華為肌膚即時保濕,令到今次皮秒激光療程效果更佳。
 做完後皮膚不單止唔會變紅,仲可以即時化妝就去街,真係非常方便。
光師亦提醒我回家要勤力做保濕,咁就可以令到效果更持久,療程後大約2-3星期會見到皮膚有大改善,果然2星期後見到原本喺我面上留左幾年的暗瘡印真係減淡左好多,皮膚仲有返彈性,連毛孔都細左添,第二代enLIGHTen黃金蜂巢皮秒激光療程果然真係好WORK呢。^^
大家如果想了解更多有關皮秒激光資訊, 可以Le Domes官方網頁查詢或預約去斑
想了解更多療程資訊, 請到 : http://ledomes.com/enlighten-皮秒激光
Whatsapp咨詢:6979 9019
公司網址: www.ledomes.com/
Le Domes
尖沙咀金馬倫道12號恒信商業大廈16樓全層­
: 31608484

注意 : 療程效果因人而異,詳細請向治療師查詢
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵: ppqq1437@yahoo.com.hk或歡迎Facebook inbox,我的15個BLOG分享包括:Oh爸媽、24parent<專家博客>ClassesWePlay<星級Blogger>MamiBuy香港媽咪幫<駐站部落客> BlogspotBeautyExchangeWeshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U Blog, Esdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  Instagram, OpenRice(級別4) 

沒有留言:

張貼留言