2017年1月24日 星期二

我的小確幸 @美贊臣分享有禮活動

每一位小朋友其實上天賜給父母最好的禮物,至小周董出世後,佢每一天的變化、每一天的成長、每一天的笑容,都令到我整個屋企變得更有愛、更歡樂,真係好感恩上天比左呢份最寶貴的禮物比我,所以我同好多媽媽一樣,都會為自己小朋友親手做過一d窩心既事,將一d美好既回憶留比小朋友亦留俾自己,如果你都有呢d回憶同大家分享,就要參加美贊臣 #以愛守護成長 活動,仲有機會拎走禮品添,我都借住呢篇blog同大家分享我的小確幸啊。^^
BB一出世真係忙到無停手,所以小周董滿月我地無特別慶祝,但等到佢100日生日,我就決定幫小周董攪佢人生第一個生日PARTY,雖然睇落好簡單,但由揀選蛋糕、選擇場地及食物,全部自己上網做足功課先訂,最重要係我用左幾日時間自己Design自己畫,成功製作一塊大Birthday banner作為場地報置,嘻~ 今時今日呢塊Banner仲放係我房間,小周董日日都見到呢個100日面包超人生日BB ^^
生日Party其實都只係一個短期Project,估唔到長期Project係小周董大約6個月時候出現,就係佢皮膚開始出濕疹,呢個長期Project就係我出去上左一堂,學識左點樣利用人奶製作人奶皂比佢沖涼,媽媽奶果然係最天然的護膚品,好好彩用左3個月左右,小周董濕疹情況控制到,無浪費媽媽d心機 (人奶真係滴滴皆辛苦呢 ^^'' )
不過要講最大Project都算係我用左最長時間同最多心機,織一件冷衫仔比小周董,由於知道小周董會係冬天出世,其實由我大肚期間,我己經開始織呢件冷衫比佢,但因為以前只係好簡單織過頸巾,織冷衫真係第一次,所以成日要請教奶奶,錯左又要拆左再織過,原本唸住小周董一出世就比佢著,結果我用左足足一年時間先可以完成,由原本送比佢做滿月禮物,變成為做1歲生日禮物~哈哈哈,其實織一件冷衫對於我黎講真係好好~~好複雜,但一唸起你著住佢好似成日比媽媽抱住咁溫暖,加上見到你著得咁型仔,雖然呢一年時間,不知出左幾多手汗同唔知深左幾多度近視,但一切都係值得架呢~ 嘻嘻 ^^
講真完成左冷衫呢個大project,加上小周董開始大個...(我再抽唔到成年織冷衫比佢lu...哈哈),見佢對英文字非常有興趣,又鐘意玩LEGO,所以小周董差不多2歲個段期間,我同爸爸每日用LEGO砌ABC字母比佢玩 (無錯~ 係每一日 !!) 哈~但見到佢玩得開心,我地又點會覺得悶呢 ^^
小朋友每個階段都有不同興趣,剛滿3歲的小周董,近排愛上做小手工,不過小朋友開始大個可以一齊參與,一齊做小手工時會更加投入,亦會更加珍惜自己做出來的玩具,聖誕假期間我地就利用水樽整左一個雪人,完成後小周董有好大滿足感,不知幾開心,到早幾日佢都仲話要攬住個膠樽雪人一齊訓覺呢~哈哈哈哈
其實我為小周董做呢D小禮物,真係好小兒科,我見過身邊有好多媽媽D手作仔真係好厲害,如果你都有為子女親手準備小禮物既經驗同大家分享,就要參加美贊臣最新一個活動叫做 #以愛守護成長,分享為bb做過既窩心事活動,或者為子女親手準備小禮物嘅故事,一經揀選就會得到BB專屬嘅名字拼圖一份,今次活動到21號就截止喇!快啲上以下網址睇下詳情,分享屬於你同你小朋友嘅窩心故事贏埋禮品走啦!
https://www.facebook.com/meadjohnsonhk/videos/1611761565518549/

#美贊臣 #以愛守護成長 #愛相伴 #MOMment
#分享有禮 #窩心小事系列 #我的小確
www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎其他產品試用、出席活動或任何邀稿,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
我其他15個BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言