2017年1月2日 星期一

1個耳機全家合用 @SUDIO REGENT最新耳罩式藍芽耳機

聖誕雖然剛剛過左, 但話咁快情人節好快就來啦~ 係時候唸定買份咩禮份比屋企的大小情人呢!? 將呢份SUDIO REGENT最新的耳罩式藍芽耳機作為禮物, 真係全家都啱用, 送禮自用都一流, 因為佢唔單至外型夠cool夠型, 最重要係音質真係非常之好, 我屋企2位情人每次用佢來聽歌睇片, 都特別專注架呢 ^^
 Sudio Regent絕對係一部尖端嶄新的無線貼耳式耳機,外型望落極具時代感,最特別可以自選款式外蓋可隨時更換,總有一款可以配合到你既個人風格。
我覺得黑色比較cool d較襯男士們, 同埋有時比小朋友用始終黑色就無咁易整污糟, 但其實我自己好鐘意呢款白色配金色的造型, 真係非常華麗, 女仔帶白色真係好搶鏡 (心心眼中 ^^)。
外型重要但一部耳機, 當然音質才是重點, SUDIO REGENT有國際級的卓越音質,器樂聲效與清晰度之間的平衡近乎完美,樂曲中各元素無縫結合,締造出無與倫比的音效體驗。Regent採用Bluetooth 4.1先進技術,電池壽命超越24小時,用佢來聽歌,真係好似24小時現場聽緊演唱會一樣啊。
每次使用只需要充電2小時,就己經可以24小時不間斷使用,如果快速充電10分鐘就可以完成添,快靚正就係咁解囉。
充滿電後耳機燈會變為藍色,如果待機狀態仲可以維持20天,真係非常方便。 
 機身重量僅14g,夠晒輕又容易帶出外,連小朋友帶亦唔會感覺太大舊太重,我平時會比小朋友睇下一d教學影片,但好多時一d細微的發音或尾音,電視播放始終唔夠清楚,小朋友唔習慣使用入耳式耳機,耳罩式可以比小朋友聽得夠清楚之餘,亦都帶得非常舒服
爸爸直頭一用愛上,佢最鐘意藍芽無線設計,無左條線就算冬天著住大大件外套都完全無影響,藍芽更可在10米內使用,運動或跑步時使用亦不會輕易滑落,真係夠晒方便,而且耳罩式設計隔音能力非常高,佢話終於可以專心睇戲聽歌...((聽唔到我d煩音 =.= ))
SUDIO REGENT最新耳罩式藍芽耳機除左音質好,外型表面採用左磨砂及拋光處理,夠晒型格又耐用,亦可自行更換特色耳殼,我覺得啱晒成日貪新鮮既我,換左個外蓋感覺就好似有一個新耳機一樣,除左我呢款黑色外蓋型格十足之外,仲有以下白色、粉藍、粉紅外蓋選擇,而家買耳機仲送一款價值$149的耳機外蓋,咁著數~心動不如行動呢 ^^
 White Marble
 Selva Azurro
 Selva Rossa
SUDIO REGENT最新耳罩式藍芽耳機,1個耳機全家合用,計落真係好化算,如果你都想享受一個國際級卓越音質的耳機,或者將佢送比你身邊重要的"朋友/愛人",只要登入以下網址選購,可以全球免運費,正常的發貨時間國際運輸只需大約2-5天。sudiosweden.com網站購買的產品更可以享受14天無條件退貨政策,咁樣購物就更加放心啦。現在只要輸入以下代碼,全店仲可以享有85折優惠添:1437ritaandhim
http://www.sudiosweden.com/hk/earphones
https://www.facebook.com/Sudiosweden/?fref=ts

www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝SUDIO提供產品體驗,歡迎產品試用、出席活動或任何邀稿,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
我其他15個BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言