2016年12月19日 星期一

精明媽媽之選 @美贊臣Enfinitas積分計劃換豐富奬品

作為一個精打細算的媽媽,上星期我正式開始進行密集式買奶粉行動,連小周董都要做小幫手幫我拎奶粉,老公前日終於忍唔住問我點解要掃奶粉? 嘻~ 我話因為美贊臣嘅Enfinitas最近推出咗個原生積分計劃,由2016年12月15日至2017年3月31日內,到指定經銷商購買美贊臣Enfinitas產品,只要上載收據照片去Enfinitas網站登記參加積分計劃,就可以即時儲到積分,憑分仲可以換領心水禮品,反正小周董一日都仲要飲3次奶,一罐其實話咁快飲晒,所以見到有貨梗係買多幾罐,盡快儲夠分,希望換到我至愛既dyson無線吸塵機啊~ 哈哈!! 老公聽到禮品咁吸引,都讚我果然夠精明...hahaaaa ^0^

其實每買HK$1美贊臣Enfinitas 2號/3號奶粉,即可賺取1分。1蚊一分真係好易儲架咋,儲滿指定積分,即可登記換領各款禮品。但記得要係指定商戶包括萬寧、屈臣氏、惠康超級市場、百佳超級市場及美贊臣熱線/網上訂購。除美贊臣網上訂購外,係唔接受其他指定商戶的網上訂購收據,記得留意啦!! 宜家12月內開戶仲額外賞300分呀!換言之即係慳咗成$300蚊,仲可以儲到300分呀!距離換豐富嘅獎品又邁進咗一大步啦!咁多位精明媽咪,仲唔快啲去美贊臣Enfinitas以下網站 www.mjrewards.com.hk/enfinitas登記儲積分!

禮品其實有大有細,有好多都係好啱小朋友用,係度順便開心分享埋有咩禮品可以換啦~ ^^
1500分 Crayola 神奇色彩系列或幼兒蛋型蠟筆 (其中一款) 或 natures purest HK$100 禮券
3500分 Combi 嬰兒餐具套裝
5000分 AFFEL NATURAL 幼兒成長椅
7000分 Dyson V6 Red 無線吸塵機 ((Yeah~我的target啊~ 太實用啦!!心心眼中 ^^))
美贊臣Enfinitas奶粉咁出名,其實都唔需要再多介紹,但有d重要資訊真係想再次分享比大家。0-3歲是孩子免疫系統及生理機能發展的黃金期,科學家亦證實此階段奠定了腦部功能及學習能力的基礎,對孩子將來的學習能力有長遠影響。於這階段,適當而充足的營養及刺激,認知能力及靈敏度,助孩子一生擁有良好的學習能力。Enfinitas含經醫學驗證水平的DHA 及 ARA,為腦部發育的主要成份,其水平經醫學驗證可改善嬰兒的持續注意力、解決問題能力和智力發展+Enfinitas含有濃縮乳清蛋白中豐富的原生營養乳脂球膜MFGM),MFGM經醫學驗證可改善嬰兒的認知功能++含有原生營養Lactoferrin乳鐵蛋白益菌素組合(PDXGOS),對支持免疫力、腸胃發展和功能極其重要。
Enfinitas 3 所含的DHA水平有助達到專家建議每日DHA攝取量。DHA是腦部結構的重要成份。Enfinitas 3 含有濃縮乳清蛋白中豐富的原生營養乳脂球膜 (MFGM)*,有助神經信號快速傳遞。含有原生營養Lactoferrin(乳鐵蛋白)、益菌素組合(PDX 及 GOS) 及 β葡聚醣,對支持免疫力、腸道發展和功能極其重要。
想小朋友食得最好同吸收最優質嘅營養,作為一個精明嘅媽咪,我選擇美贊臣Enfinitas俾小朋友既同時,我又可以儲下分換下禮物賞勵下自己,哈哈~ 連老公都讚我醒目,咁下星期我可以放心地去買多幾罐,快手儲夠分換禮品先!!! (阿仔~唔該幫手搬多2罐啊!嘻嘻~^^ ) 
記得12月份內開戶仲額外賞300分,快啲去美贊臣Enfinitas以下網站登記儲積分!www.mjrewards.com.hk/enfinitas
早2日我地仲好開心收到美贊臣送來的聖誕禮物藍~ 小周董見到咁大藍禮物己經急不及待要打開來睇下 (好期待啊^^)
我初時以為小周董一定係看自己d禮物先,或者拎住罐奶粉話要飲~ 哈哈!! 點知佢竟然拎起束花話:"媽媽~送比你架!" 嘻~媽媽冧死囉!! THANK YOU MY BOY , I LOVE YOU ^^
 嘻~唔知係咪小周董飲美贊臣Enfinitas腦部發展特別好,所以由細到大佢對文字真係特別有興趣,所以佢好鐘意呢本ABC書,又有野學又可以做手工仔,睇完再睇都唔覺悶~哈^^
嘻~爸爸話估唔到佢都有禮物收,外型夠晒COOL既手提充電器啱晒爸爸做野用啊,真係好多謝美贊臣送我們一家呢份大禮物,好開心好開心啊~聖誕快樂!! ^^
#美贊臣Enfinitas #原生積分禮賞 #InspiredbyMoms
#原生營養源自母愛 #12月內開戶額外賞300分
#識儲一定儲原生積分禮賞 #潮媽必儲 #儲分無難度
#做個精明媽咪養個精靈BB #有分儲唔係唔去儲呀
www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言