2016年12月8日 星期四

地方超大的親子餐廳

 
 之前睇過網上一d分享平台介紹呢間餐廳, 觀塘都好近我地屋企, 所以上星期六就同左小朋友來, 一去到餐廳真係嘩左出去~ 係香港己經好少見咁大大大大的餐廳, 有超多位置, 感覺就好似大學飯堂一樣大~ 位與位之間一d都唔迫, 所以坐得勁舒服。
 價錢合理, 大人lunch set最貴都係100蚊多dd, kids set $60就攪掂。
 kids set來到係一架車車造型~ 小朋友見到架車己經急不及待要開動啦!! 我偷偷地食過一啖, 味道唔太咸而且粟米肉粒一d都唔慳, 真係好多肉粒, 配埋新鮮生果, 夠晒健康。
 配埋杯朱古力~ 嘩~ 發達啦!!小朋友邊食邊叫"好好味啊!!!"
 我就食黑毛豬扒, 配薯菜, 豬扒上面有好多雜菌, 我至鐘意, 一上碟己經聞到好香。
 本身對親子餐廳做賣點的餐廳食物無乜太高要求, 我點左呢碟黑毛豬, 估唔到非常有驚喜, 肉質特別淋, 好容易咬開, 而且味道好濃郁, 好香豬味, 配埋獨特醬汁一齊食, 真心好味喎, 連埋飲品都係100左右, 其實真係幾抵, 因為如果出返銅鑼灣要食黑毛豬起碼OVER $200先食到。
 小朋友最期待當然係呢個賽車場啦~ 玩車地方亦好大, 有足夠空間比小朋友飛車。
 場內仲有好多不同款式車仔比不同歲數的小朋友玩
識渣一定係渣benz啦~哈哈!!

沒有留言:

張貼留言