2015年6月1日 星期一

TRICK EYE MUSEUM 3D美術館之開心影影影

上星期日去了 TRICK EYE MUSEUM 位於山頂呢個3D美術館影相, 我地約埋另外有被邀請的blogger朋友一齊去, 入面好靚好大, 我地全部人都覺得好好玩, D相好好笑.
香港特麗愛3D美術館共分5大主題展區,有多達70個拍照點,大把靚相可以影, 我地早上約11am去到 ,足足玩左2個多小時,  期間館內人流唔算太多, 可以慢慢影到好多得意相 ^^

首先係售票處取門票, 成人 $150, 小童及長者  $100


一入去己經見到呢張小小世界, 3個小朋友坐左係小船度, 開始越玩越興奮

HIMHIM坐左上個連花度...哈, 木無表情, 人地係男仔唔好迫我坐花花啦 heheee



好啦好啦~ 咁同媽媽影反張合照先啦 ((依然未warm up, 繼續無表情=.=))



爸爸好入戲....阿仔可唔可以交d戲黎先!!!?


哈~我個仔啦, 大舊過爸爸幾多, 開心晒 ^^


前面位哥哥擺個有型pose...(e...himhim有隻手係背隻既? hahaaa))


到媽媽solo~ yeahhhh, 勁呢?


小朋友們最愛呢個art fighter, 電腦感應到小朋友影像, 之後係SCREEN度見到自己, 就可以同功夫熊貓打交啊!! 佢地係度足足玩左十多分鐘唔肯走呢.hahaaa


HIMHIM仲細未識玩ART FIGHTER, 都係坐下海邊舒舒服服嘆下算囉


爸爸加油....快D爬上來啊!!!!!!!!!!!!!!!

嘩~鯊魚啊!!! HIMHIM快D出黎啊!!

 
正經同媽媽影相啦~好靚啊 ^^


媽媽我第時要做KING OF THE CENTRAL....YEAH!!

加油啊, 媽媽都要做FIT OF THE HOME.......我地一齊加油啊
 


隻船仔有少少迫~ 媽媽你要再努力D減肥先得囉 >.<


我佛面前請坐定定


我鐘意係隻青蛙面前坐定多D, 我要做青蛙王子~嘻


王子無馬騎, 唯有騎雞啦



呢個係咪爸爸黎架? 去廁所都玩電話, 乜咁熟口面既?!








走之前仲要見到都教授, 但都教授只係送花比我, 香吻由HIMHIM送上 ^^ 冧晒

同場加映, 哈碌鏡頭, 我好投入想影扮爬樹, 點知小朋友見到我比熊人咬, 大家都想拉我走...太好笑啦, 小朋友實在太天真...太可愛啦 ^^



其實以前我都去過其他3D拍照館, 但TRICK EYE MUSEUM真係令我最滿意, 除左佢地方大,人又無咁多, 每個景點都可以慢慢影之外, 最正都係佢真係每個景點、每張畫都好有3D效果, 好靚, 加上係山頂位置, 去完再係山頂遊下, WEEKEND真係一個好好既娛樂節目, 你地都快D去體驗下啦.

香港特麗愛美術館(Trick Eye Museum Hong Kong)全新3D館!係位於香港山頂廣場的Trick Eye Museum來自韓國原創,位於弘大的總館開幕後已大受歡迎,每年吸引逾7萬人次參觀,更獲權威旅遊網站TripAdvisor一致推崇。特麗愛活用光影、明暗對比等繪畫技巧製造錯視效果,使平面畫呈現立體,為您帶來視覺震憾!
www.trickeye.com/hongkong
https://www.facebook.com/trickeyeHongKong


為答謝大家支持, 將會免費送出8張TRICK EYE MUSEUM入場票, 詳情請留意我的FANS PAGE公佈
https://www.facebook.com/1437ritaandhim

沒有留言:

張貼留言