2015年6月9日 星期二

HIMHIM爸爸:父親節快樂

我是一個單親家庭長大的人, 對爸爸卬象一直模糊, 所以父親節對於我來說無咩別感覺, 以前細個我成日想像如果家中有一個萬能爸爸多好, 到現在我結婚生子, 仔仔現在己經差不多歲半了 我由細到大想像的萬能爸爸, 今天老公當上了…..!!

好快就到父親節, 上年爸爸話:’’男人之家唔洗慶祝啦”, 結果真係零慶祝零活動超平淡地渡過, 但今年為表我心意, 我決定寫一篇blog向我家中的萬能爸爸真心講句….多謝你!! ^^


好多媽媽生完BB都要自己一個人臭仔, 攪到精神好差, 我覺得自己好幸福, 因為仔仔出生前爸爸己經向公司請左一個月大假, 在家做我的陪月員, 呢位陪月一d都唔馬虎架, 餵奶, 沖涼, 氹訓覺, 佢都一手一腳做晒, 等我可以有多d時間休息, 當然佢自己亦都好enjoy同仔仔有咁多親密時間啦.


不過爸爸其實工作好忙, 雖然佢請左一月假在家陪我同仔仔, 但係屋企佢一有時間就要對住部電腦做野, 所以有時佢會用d另類臭仔方法, (令我好鬼激氣) 當佢做緊野時, 仔仔大叫大喊想爸爸陪, 爸爸會攬住阿仔一齊做野 =.


爸爸氹仔仔訓覺既方法係……佢自己訓先, 阿仔見到爸爸訓左無人同佢玩, 自自然然就會訓 zzzz….(當然無可能次次成功呢=.=)

但亦都不得不讚下呢位好爸爸, 佢想仔仔見多d人望多d唔同事物, 每日都會堅持咩住佢落街散步, 呢個習慣己經維持左一整年, 到今時今日阿仔己經行識走, 我地就算放工回家有幾攰, 都會同仔仔落街散步走走, 希望可以比阿仔多d活動之餘, 過程中一家人可以多d傾計, 增進下感情, 呢個習慣我希望可以一直keep落去 ^^ 






 除左散步, d高難度玩樂都係交比爸爸做啦, 玩飛飛、騎博馬、扮超人, 全部交比爸爸啦



























講明萬能爸爸, 除左好動OK, 好靜當然亦無問題啦, 仔仔開始大個仔, 家中電視除左放兒歌同ABC DVD之外, 己經無得再睇其他節目, 因為我地想阿仔由細到大培養閱讀習慣, 所以由一歲開始, 每日都會有story time, 雖然大部份時間阿仔都唔知我地講乜, 但專家話小朋友由細鐘意翻書, 仲比經常望住電話或電視好呢!




至於日常生活上換燈泡, 通廁所 換鎖及各木工等工作, 都係由萬能爸爸處理, 但估唔到爸爸連hair cut都攪得掂, 仲D都唔緊張, 仔仔亦乖乖坐定定足大半個鐘比爸爸飛個靚髮
今日我地做左父母, 終於感受到你快樂所以我快樂, 聽到阿仔每日叫一聲爸爸媽媽, 己經好滿足, 見到佢地今日識講A, 明天己經講APPLE, 真係覺得好奇妙, 覺得阿仔全世界最叻 ((~父母病嚴重))













其實我地同好多爸爸媽媽一樣, 想阿仔第時大個可以叻過人地, 學野快過人地, 讀書入名校, 考試考第一, 大個做醫生律師, 但想還想, 事實係點我地控制唔到, 只要阿仔成為一個好人, 我地真心覺得小朋友只要健康快樂, 其實己經係父母的福氣.

我地好感恩上天賜比我地有一個健康可愛的仔仔, 我更加感恩從小單親家庭長大, 但現在家有竟然真的有一個萬能爸爸和老公, 係度除左祝大家父親節快樂.之外, 特別當然要多謝我家中…..萬能爸爸多謝你, 我和HIMHIM永遠愛你 ^^

(歡迎大家電郵本人分享意見: ppqq1437@yahoo.com.hk )
http://blog.she.com/1437rita/
http://weshare.hk/1437rita
http://1437rita.blogspot.hk/
IG: instagram.com/1437rita


沒有留言:

張貼留言