2019年3月13日 星期三

Nu Skin Spa機 - 5分鐘緊緻皮膚,抗衰老有方法!

我和大部人香港人一樣,每日都忙著要返工又要照顧小朋友,根本無時間好似以前咁成日做facial,覺得皮膚唔再緊緻,整個人明顯見老。但之前新年出去見親戚朋友,唔少人都話我氣色好左,問我做過d乜?哈哈就係我早前收到呢部*Nu Skin Spa機,用左一個月估唔到效果咁好,我每日只係用Spa機幾分鐘,咁短時間就做到快靚正的美顏效果,最開心佢仲有方法抗衰老,成個人望落後生左,忍唔住要盡快同大家開心分享。^^
以前雖然我每日早晚都會好努力咁搽skincare,不過可能因為壓力大,皮膚就算點搽護膚品都依然毫無光彩,呢部Nu Skin Spa機每次只需5分鐘就能做到淨膚+修護,有助促進皮膚吸收,配合埋ageLOC® 美顏精華使用,令皮膚更緊緻透亮。
打開包裝盒,除左見到Nu Skin Spa機外,包括今次介紹既美顏導頭,仲有纖體、重點修護、健髮三款不同的導頭,連一個精美的索袋,每次用完後可以存放在索袋內,夠晒方便。 
Nu Skin Spa專利微電流技術,佢會調教最適合的微電流水平,唔同出面一d大品牌美容儀只係用單一電流,而佢係最準確同有效幫我修護我皮膚的美容儀,加上有5個美容模式可供調教!我最常用就係呢個美顏導頭,用既時候好貼面,獨特既坑紋設計可以留住更多精華,提升導入效果。
首先我會將Nu Skin Spa機調校至1號模式,再塗上淨膚精華 Pre-Treat Gel,配合能釋放負極電流的Nu Skin Spa機使用,將同樣帶負電極的淨膚精華推入肌膚,把油脂污垢包裹,短短2分鐘就能潔淨肌膚,令下一步的營養導入和吸收更有效;之後再塗上 ageLOC® 修護精華,將Spa機調校至2號模式,Spa機就會轉為釋放出正極電流,把同樣有有正電極的修護精華推入肌膚,直接針對肌膚老化的根源,亦同時導出之前被淨膚精黏附著的污垢,令肌膚清澈透亮,重現青春活力,每次3分鐘依照方法就可以抗衰老,向歲月痕跡say no
Nu Skin Spa機基本上用既時候係唔會有大感覺,但好神奇地如果未放精華液或者任何美容產品落部機係唔會有聲音,但當塗上精華後spa機感應到我的電流,就可以每十杪運作就會聽到「咇咇」叫聲,用既時候明顯感覺到美顏導頭的坑紋保留住精華唔分散,平均咁滲入肌膚底層。
我淨係用左半邊面,見到左邊面明顯精神好多,變得有光澤
5分鐘就能做到淨膚+修護,仲唔係「快靚正」,用完後望落比之前飽滿,感覺皮膚緊緻左同有光澤左,spa機可以促進細胞能量,令到肌膚變得精神煥發,就好似幫我既肌膚消除疲勞同壓力一樣
搽日常用開的護膚產品時感覺到特別吸收,一星期只係做3次就有效改善皮膚暗啞問題,令肌膚變得清澈透亮有光澤,原來喺屋企輕鬆幫塊面做spa都可以好簡單呢,終於都搵到方便快捷既抗衰老方法啦 ^^
大家如果對以上產品有興趣,可以到以下專頁查詢。
https://www.nuskin.com/global/images/ageLOC/cht/products.html

*Spa機未於台灣上市,敬請留意。
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝Nu Skin提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言