2019年3月28日 星期四

我的皮膚急救恩物 @Dermaci 抗敏修護鎮靜面膜

身為blogger成日都可以試到不同新產品,有時做好多treatment回家都要好好注意保濕,早前做過HIFU又做過無針埋線,效果係幾好但回家太懶無乜點打理塊面,令到我呢類敏感肌膚開始出現少少微紅情況,同埋感覺到皮膚勁乾,好在係屋企有呢盒Dermaci 抗敏修護鎮靜面膜,用上用天然保濕因子,深層滋潤滋養和平滑肌膚,快速急救我的敏感肌膚。
Dermaci 抗敏修護鎮靜面膜成分包括水、水解珊瑚藻提取物、維他命B5、草本海藻精華、天然保濕因子、蘆薈提取物、尿囊素。一打開面膜見到充滿精華

面膜主要四大功效:
  1. 用天然保濕因子,深層滋潤滋養和平滑肌膚。
  2. 修復乾燥肌,深層改善肌膚缺,水症狀。
  3. 採用蘆薈提取物,可以舒緩粗糙和緊繃的皮膚組織,令肌膚變得柔軟飽滿。
  4. 建議乾燥肌、進行如矽針、Hifu或一般美容療程後的補濕護理。

 潔面後,於肌膚上敷約15-20分鐘。見到面膜好透薄,SIZE唔會太細,可以覆蓋整塊面,令到全面都可以吸收到精華。

 去除面膜後輕按至精華完全吸收或用清水洗淨,然後塗上補濕面霜就OK,簡單方便。

 做完後見到皮膚即時好似飲飽水一樣,非常滋潤,皮膚有返彈性,最重要係微紅的面額位置減退左好多,塊面無晒乾爭爭感覺,成塊面好舒服
第二日搽粉底都感到特別貼服同埋容易上妝,輕易打造出棵妝感覺,望落仲好似年輕左幾歲添。所以Dermaci 抗敏修護鎮靜面膜一直都係我的急救面膜,真心推介比大家試試,如果大家對以上產品有興趣,可以參考以下官方網址及購買方法啊。^^
Dermaci 抗敏修護鎮靜面膜 5片 /盒
容量:5片/盒
售價: HKD $399 /盒
產地:法國

香港獨家分銷商 我的公主美妝店 My Princess 購買點 :
https://www. myprincessyo yo.com/produ ct-4509.html
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝官方提供產品 Dermaci 抗敏修護鎮靜面膜體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言