2019年3月4日 星期一

好味又有營養 @Holle有機粟米片什錦穀物

小小周董1歲後就唔多鐘意飲奶,一枝奶佢多數都唔會飲得晒,有一段時間我都好苦惱,因為奶始終都好有營養,雖然佢唔鐘意飲奶但食固體食物佢就OK,所以而家每朝早我都會將佢飲剩嗰2-3安左右奶,用來開糊仔比佢食,佢又好鐘意食喎,有朋友問我1歲都仲食緊糊仔? 其實佢唔係食純米糊,我揀左呢款Holle 有機粟米片什錦穀物比佢做早餐,產品由最佳的Demeter有機質量的材料製造,有營養之餘又好味,當早餐比小朋友簡單又方便 ^^
Holle的產品於德國生產,生產線都係採用最先進科技生產,以達至最嚴格要求及國際生產標準(ISO)認可。佢地採用的原材料全部來自最嚴格的有機標準耕種所得的農產品,所以我對佢地既產品都特別有信心。細佬見到盒Holle有機粟米片什錦穀物就知有好野食,忍唔住要自己開左佢拎出黎食啊...哈哈!!
有機粟米片什錦穀物食法好簡單,只要添加牛奶或母乳就可以,如果小朋友大D我會溝入豆漿比佢地一齊食味道會更好。
一打開包裝己經聞到好香的粟米片味,倒入牛奶後見到入面d粟米片變得柔軟,唔浸太耐的話,即食可以保留到食物的口感。
如果BB食就可以攪耐D令到較軟身,BB就可以好容易就咀嚼到,有機粟米片什錦穀物含有麩質,無額外添加糖分
BB唔會食得過甜,影響日常飲食,佢地亦保證食到粟米片什錦穀物既獨特口味。
 細佬雖然食奶一般,但好彩食粥仔食飯仔都唔算太差,而佢每次食Holle有機粟米片什錦穀物都會食到津津有味,快快手就食晒一碗,所以我KEEP住比佢每日當早餐食 ^^
Holle有機粟米片什錦穀物BB 10個月以上就己經可以食用,一沖即食,方便味美,有時哥哥小周董見到細佬食都話要同細佬一齊食,就知真係好味呢。早前我去BB展見到佢地既攤位,襯有優惠我仲大手買左10盒添~哈哈
比錢期間聽到店員講解下佢地公司,又知道多D Holle的背景,原來佢地既穀類產品原材料來自德國,採用Demeter有機標準畜牧及耕種的農場,穀物種植在肥沃、無殺蟲藥、無除草劑及經有機堆肥的泥土上。除左有機粟米片什錦穀物,Holle仲有好多其他產品例如奶粉、粥糊、嬰兒罐裝食品、唧唧裝果蓉、牙仔餅水果條等,全部都好適合小朋友食用。

其實比小朋友食既野,除左要好味,健康有營養都好重要,所以做媽媽識得挑選一D有機食物比佢地,咁就食得安心又健康啦 ^^
如果大家對以上產品有興趣可到以下官網查詢及選購
https://www.holle.com.hk/
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝Holle提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言