2019年2月3日 星期日

我的平靚正之選 @NIVEA Q10 Power抗皺修護系列

女人30+後真係要好努力照顧自己D皮膚,好開心早前收到NIVEA® Q10 Power 抗皺修護系列,包 括「Q10Power眼部抗皺修護霜」、「Q10Power抗皺修護晚霜」和「Q10Power抗 皺修護日霜」,3款產品一齊用有效增強抗氧活膚力量、擊退細紋、緊緻肌膚,一於靚靚過新年呢。^^
我之前己經用過NIVEA Q10Plus修護系列,覺得真心平靚正,最近呢個系列採用左升級版革新配方,效果更加明顯,「Q10Power抗皺修護系列」中呢3款皇牌產品均有強效抗皺抗氧化 - 天輔酵素Q10,可預防及對抗皺紋,同時更是抗氧化功效較維他命E高約40倍 ,有助對抗肌膚/身體內產生的自由基和過氧化物質,預防提早老化, 加強10倍高濃度*的活肌成份 - 肌酸,促進膠原增生,深度潤澤,保持肌膚緊緻,提升彈性。

NIVEA係香港好出名,佢係德國品牌由歐洲製造,全部產品都經過皮膚科專家測試認可,咁就用得更安心又放心啦!! 其實我皮膚問題唔算嚴重,但眼部問題就好多,見到我雙眼如果無化妝係超無神,黑眼圈同黑袋問題都好嚴重,所以「Q10Power抗皺修護系列」中我最鐘意係呢枝Nivea Q10 Power 眼部抗皺修護霜

呢枝眼部抗皺修護霜質感好滋潤,而且容易推開,佢藴含天輔酵素Q10 及10 倍肌酸 (Creatine),能預防及對抗皺紋,減淡黑眼圈,令眼部肌膚緊緻細滑,用後雙眼即時變得水潤,如果再配合埋每日按摩,其實2星期己經見到效果,眼袋同眼紋都減淡左,雙眼皮膚仲比之前更加緊緻。

4 星期實證係有效淡化細紋及緊緻眼肌,因為佢加入左亮白嫩肌效能,高效減少頑固黑眼圈和眼周暗沉問題,有效促進眼部肌膚新陳代謝。見到雙眼落望比之前真係精神左好多,而且效果仲可以持久KEEP到,眼霜不嬲都比其他面霜貴,Nivea Q10 Power 眼部抗皺修護霜相比起其他大品牌,我覺得性價更高,更有效果。

除左眼霜,想全面都有抗皺效果,夜晚我會用埋呢枝Nivea Q10 Power 抗皺修護晚霜
藴含天輔酵素Q10 及10 倍肌酸 (Creatine),促進肌膚再生修復 。

質感水潤全晚長期時間保濕, 24 小時密集式水潤保濕 ,2 星期內塊面明顯比之前緊緻,用到去4 星期更開心係見到明顯淡化細紋,肌膚有返彈性同埋有返光澤。 

日間用埋呢Nivea Q10 Power 抗皺修護日霜,佢有SPF15 防曬有效阻擋UVA 紫外光 ,亦唔含引致暗瘡粉刺成分 (non-comedogenic)
日霜藴含天輔酵素Q10 及10 倍肌酸 (Creatine),滲透肌底,對抗皮膚皺紋和鬆弛,天然抗氧化功效的海藻萃取精華,抗皺同時收細毛孔,令肌膚明顥變得幼嫩細滑,用左佢之後再上妝,成個妝比比之前更貼服。

 NIVEA® Q10 Power 抗皺修護系列真係好用,抗皺效果幾星期就見到,幼紋減少左成個樣都變得更年輕,連老公都見到忍唔住問我近排好似<精神左>左喎...哈!! NIVEA® Q10 Power 抗皺修護系列絕對係我的平靚正護膚之選,大家如果對以上產品有興趣可到NIVEA專賣點選購或到NIVEA Facebook專頁查詢啦!!

#NiveaQ10Power #超越專櫃品牌 #10倍高濃度*的活肌成份
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝NIVEA提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他13個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言