2019年2月25日 星期一

輕鬆保養,日日食老行家即食燕窩

要照顧2個小朋友比起淨係照顧一個真係忙好多,有時照鏡望望自己個樣都覺得點解可以咁殘?! 所以我除左努力護膚外,仲開始注意下飲食習慣,希望做到內外都靚同埋健康,近排我開始左食老行家呢隻即食燕窩,佢真係新鮮由頂級燕窩入樽,即買即食。

老行家有幾款即食燕窩選擇,而我食呢款就係老行家燕王官燕採用百分百純正官燕,含有豐富蛋白質、多種氨基酸等



老行家自設廠房香港製造,中間減少運輸時間,到我地手既產品自然新鮮得多啦。由於不含防腐劑所以保鮮期唔好似其他牌子可以擺好耐,咁就確保所有燕窩都係新鮮先放入口啦 ^^

免浸、免揀、免燉啱晒我呢D好忙的在職媽媽,最緊要係全天然無任何化學添加劑、人工調味料或,咁就食得健康之餘仲可以真正食到燕窩的營養添。佢以傳統方法精燉而成,完整保留燕窩精華同埋清香口味,所以就咁食就得,每日早晚一湯匙,味道清清甜甜好好味

當然亦可以加入牛奶/豆漿內一齊食,或者加落去其他甜點入面食都可以。



靚媽們除左用護膚品幫皮膚保飬,記得身體內在都要保養先係最重要架,KEEP住食老行家即食燕窩可滋潤養顏,加強肺部健康,促進人體組織強健,咁就輕鬆達到防衰老功效啦,

我食左2星期個人好似精神左,皮膚仲好似無之前咁暗啞同乾燥,果然由頂級官燕鮮燉而成真係唔同D,即買即食,想內外一樣咁靚咁健康,原來就係咁簡單架咋 ^^

大家如果對以上產品有興趣可以到以下官方網址查詢或直接到老行家各分店選購啦。http://bit.ly/2WZNpQ0

www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝老行家提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips,  U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言