2019年2月25日 星期一

令小朋友愛上閱讀 @BOOK TALK

小周董已經5歲,我同爸爸一直都好鼓勵佢多睇書,好彩佢本身對睇書都感興趣,但唔知係咪男仔真係比較難坐定呢,近呢一年開始同佢講一本故事書,佢仲係幾分鐘就會行開做第二d野,攪到我同爸爸都好無奈。當我地好無助的時候,好開心收到BOOK TALK LANGUAGE CENTRE 邀請,小周董可以去體驗佢地最受歡的英語會話及故事班,小周董一入到銅鑼灣總校,打開門己經見到一大個書架,佢表現得好興奮,仲急不及待地周圍搵書睇,證明佢對睇書都仲係有興趣,只係可能我同爸爸同佢睇書既方法可能要轉變下。
學習環境其實對小朋友真係好重要,我地同佢睇書多數係床或梳化,小周董就多數會被側邊D玩具吸引而無法坐定定,BOOK TALK CENTRE內全部都係書,成個學習環境都係好輕鬆開心既,所有導師都係外籍老師,有愛心又熱情,小周董好快己經好投入喺當中
英語會話及故事班係做係FOR K2-K3小朋友,佢係<圖書教學>型式提高講故事技巧及信心提高談話技巧,提高小朋友對英語語調的認識糾正孩子英語發音學到一口流利英語,培育閱讀興趣。
每堂大約有 3 - 7個小朋友一齊上,由於當日小周董早左少少上去,所以老師先同佢傾下計,等佢WARM UP下,每堂上課時間大約60 分鐘,上完堂後會提供一本圖書比小朋友借回家閱讀,以後下一堂再講返比老師聽。
小周董好快就同老師傾得好開心,我都好放心.....離開一陣嘆杯咖啡,一個鐘後再回來接佢,哈!!
差不多放學既時間見到小周董坐在上課室內的表演台上講故事,我真係好驚訝佢咁鐘意同咁投入課程
BOOK TALK為左訓練小朋友自信,銅鑼灣總校的課室會設有小小表演台,比小朋友係台上大擔講故事,訓練小朋友演講技巧,及大大增強自信。
另外BOOK TALK除左日常有好多不同的英文課程提供比不同程度的小朋友外,CENTRE仲會間唔中攪一D EVENT,比小朋友集合一齊玩之餘亦可以同時學好英語。
早前小周董就參加左佢地個CHINESE NEW YEAR EVENT,好多小朋友一齊玩,好開心。
中心內的大樹變成許願樹,小朋友可以寫上不同願望,小周董唔夠力掉上樹,導師仲抱起佢一齊玩,睇得出導師真係好有愛心。
活動除左一樣會講故事、仲會整手工同有茶點時間,小周董玩到唔捨得走。
如果我話呢度有魔法令到小朋友愛上閱讀,我一D都無誇張,因為小周董上左幾堂之後,回家一直話好期待WEEKEND可以再去BOOK TALK,而且只係短短4堂小周董由原本唔知點講故事,好怕醜唔敢講,到而家佢己經可以簡短地講到故事書的重點,做媽媽真係好開心見證佢既轉變及成長。
課程詳情及流程可以參考呢2張圖,佢地仲有其他課程適合不同年齡的小朋友。


閱讀對小朋友真係好重要,但令到小朋友愛上學習我覺得先係對小朋友長遠既得著,大家如果對BOOK TALK課程有興趣,可以到佢地官方網頁或參與免費試堂體驗啦!!!  ^^
https://booktalk.com.hk/
https://www.facebook.com/BookTalk2/
黎緊復活節同埋暑假BOOK TALK都會推出短期課程/工作坊
BOOK TALK將軍澳及銅鑼灣均設有分店,銅鑼灣分店即將新增週日營業,小朋友可有更多上課時間可供選擇。
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言