2018年10月11日 星期四

媽媽永遠記得小朋友的第一次



轉眼間細佬仔已經9個月啦,仲記得第一次細佬出院返屋企,一放落床小周董就好溫柔地過去親親細佬,不停輕輕力地拍拍細佬同佢傾計,傾兩句又鍚一啖。大約一星期後小周董終於可以第一次抱細佬,佢開心到唔捨得放手呢...見到哥哥咁鐘意細佬,我真係心都甜埋,已經忘記左生細佬痛足33夜的慘況...哈哈!!


每日要照顧細佬的同時又唔可以忽略哥哥,以免爭籠,但有時反而細佬好多第一次好似都被忽視左咁,有時睇返D相先記返起呢D片段,例如第一次親餵完母乳後,細佬伏喺我心口訓著左,感覺好溫暖。同埋細佬滿月後同我第一次出街食飯慶祝,睇返就覺得時間太快了!!


開心事記得,唔開心我地都會記綠低。仲記得第一次通宵照顧病病的細佬,病到落晒形個樣真係陰公呢。所以病真係唔只小朋友辛苦,大人都好攰無晒精神,所以我由個次開始特別關注小朋友的全面營養,希望幫BB增強抵抗力之餘,仲可以吸收不同方面的營飬,就好似DHAARACholine膽鹼有助BB小腦袋發育,促進學習、記憶、專注力和視力等才能發展,除左喺唔同食物上吸收外,仲可以飲用配方奶粉,幫助吸收呢D營飬。
而家手機咁方便,好多父母都會忍唔住成日要同小朋友影好多相,因為小朋友成長的速度真係太快啦,但手機萬一唔見左,BB D相無晒真係喊幾耐都無用,所以我除左會成日BACK UP手機之外,精選一D靚相我仲會晒出黎,得閒就會打開本相簿,睇下睇下就會發現其實依啲唔至係BB嘅第一次,仲係我同爸爸為人父母好多難忘嘅第一次體驗。
原來美贊臣A+有一個全能BB Firsts的相集活動,只要上載BB第一次「BB Firsts」相片,就有機會贏取禮物同埋A+全能BB Firsts相集,完成活動並於美贊臣e訂購購買指定產品,仲可以獲贈美贊臣e訂購禮遇「滴露深層淨肌滋潤沐浴露550優惠孖裝」乙份,上載24張相片更有機會贏取專屬你嘅A+全能BB Firsts相集,同埋有機會被揀選並登上美贊臣A+ Facebook帖子添。我都整左一個video紀錄左哥哥同細佬既幾個一次啊。^^

BB第一次坐,第一次企,第一次講野等等,對於父母都係非常興奮非常難忘的第一次,快D叫埋身邊媽媽朋友,去下面美贊臣A+BB Firsts的相集活動網址,一齊好好紀錄BB的第一次,順便贏埋禮物走啦。^^
https://bit.ly/2IzPMSX

#
美贊臣  #全能BBFirsts #記錄BB第一次  #腦部全面發育  #成長歷程  #DHA  #ARA #多元營養組合
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言