2018年5月1日 星期二

(內文有送禮)Sunplay UV法補,防曬都有超保濕效果

做左人媽媽真係寧捨偉大,一直都唔鐘意曬太陽的我﹐為左幫BB吸收多D維他命D,而家日日都落街曬太陽,紫外線會令皮膚老化大家都知,所以呢D時間我就靠Sunplay UV法補做足保護。^^
其實我由細到大皮膚都好容易曬黑,以前用過唔少防曬產品,明明用左D防曬度數高的產品,但都仲係會被曬黑,後來先知道原來係我唔識補防曬。
所以今次好開心可以體驗Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧 (Sunplay Skin Aqua Super Moisture UV Mist) 同埋Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬露 (Sunplay Skin Aqua UV Super Moisture Gel) ,佢地同樣都有日本最高防曬基準PA++++及 SPF50+,強力抵禦UVAUVB。
Sunplay Skin Aqua防曬系列係曼秀雷敦公司的出品,一貫大眾化既價錢,成個夏天流流長,用多幾枝都唔會心痛,不過效果才是最重要,先講呢枝Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬露,佢蘊含納米透明質酸等三重滋潤美白成分,不添加色素及礦物油,除左可以有高防曬功效仲可以當作妝前底霜使用,為肌膚一次過做好防曬和保濕打底步驟。
Skin Aqua防曬露吱出黎係乳白色,質感超水潤,好清爽,觸感就好似化妝水一樣水潤貼服。
先塗上手試試感覺,真係超清爽同埋好容易推開,塗抹時瞬間轉化為透明,用後唔會留有白印!
夏天至怕用D油淋淋的防曬,因為我本身皮膚都容易出油,如果再用D太油的防曬,塊面就會好容易出粒粒。Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬露塗上面感覺超水嫩,清爽度勁高,防曬都可以有呢個超保濕效果,真係好驚喜
使用方法都係超簡單,每次使用前先搖一搖,再將Skin Aqua防曬露均勻塗抹係全面,尤其額頭同蘋果肌呢D突出而容易被太陽照射到的位置,我會會搽多DD,搽完之後再上妝發垷成個妝會更加貼服添。
之後再用上呢枝金色包裝Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧,佢可以補防曬同補濕之餘,仲有定妝效果,簡單一噴就「一噴三補」,成個感覺超舒服!Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧產品同樣蘊含納米透明質酸等三重滋潤美白成分,不添加色素及礦物油,所以每日多用幾次都無問題。
唔好只係為塊面做防曬保護而唔記得頸部啊,否則塊面同條頸2隻色就唔多好呢,所以頸部都記得要噴埋啊。
以前的我唔識點正確用防曬,所以好容易曬黑,但而家我識啦!!! 防曬同化妝一樣都係要補妝及補防曬,所以如果我喺室內會4-5個鐘就會補一補,如果戶外活動隔2小時補補就最理想呢,用左Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧,只需要簡單一噴,一次過補防曬,補濕,定妝,超方便又簡單易用呢。
每日同時用上次用上Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬露 及 超保濕水感防曬噴霧,全日都可以令到個妝更貼服外,最重要有高防曬保護,咁成個夏天都可以KEEP住有美白皮膚啦。大家如果對Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧 (Sunplay Skin Aqua Super Moisture UV Mist) 同埋 Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬露 (Sunplay Skin Aqua UV Super Moisture Gel) 想了解更多,可以到以下官方網頁查詢啦 ^^
http://www.mentholatum.com.hk/inner_product_list.jsp?catid=296|586|313
https://www.facebook.com/mentholatumhk/
有好野梗係要同大家開心SHARE啦,今次會免費送出3枝Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧比大家,如果大家都想體驗一次過補防曬,補濕,定妝,就快D去我FACEBOOK #小周董世界 參加抽奬,將Sunplay Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧帶返屋企啦 ^^
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝曼秀雷敦Sunplay提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U Blog, Esdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言