2018年5月6日 星期日

<快靚正>補身 @老協珍熬雞精

生左細佬已經3個幾月,傳統上已經叫坐完月,雖然產後請左陪月姨姨幫我,今胎我身體的確比上胎好,但陪月走左後我要照顧2個小朋友加上開始返工,工作已經夠忙,再無時間整補品比自己飲>.<..... 不過好開心呢個時間我收到「老協珍熬雞精」,佢可以幫到我呢個懶媽,襯生完BB呢個黃金時間補補身體,雞精除左有營養,對我來講最大好處就係3分鐘即刻飲得,<快靚正>補身先真正啱晒我呢D在職媽媽呢。
近年香港都流行飲雞精,但有好多不同品牌同不同成份,而我其實好早已經聽過老協珍呢個名,因為我有幾個台灣朋友由懷孕到坐月都係飲佢補身,再加上前排FOLLOW徐若瑄FACEBOOK, 見到佢安胎期間,都係飲用「老協珍熬雞精」,之後佢幾經辛苦先生到BB,但見佢產後都依然可以KEEP住好氣色,所以我個台灣朋友話「老協珍熬雞精」早排喺台灣好難先買到。
好多台灣媽媽甚至明星都有飲用「老協珍熬雞精」習慣,原來老協珍已經有八十年歷史,佢地的熬雞精用左獨門「熬工法」,深層萃取出老母雞與豬腩排中5倍濃縮精華,以天然複方慢工細熬,含有豐富的蛋白質、胺基酸、膠原蛋白。
盒裝設計送禮自用都一樣得體,一盒有7包。買回家後常溫存放就可以。
傳統的其他品牌都是滴雞精,用滴的方法只能滴出表面的肉汁(一般的小分子營養),但其實雞隻本身仲有豐富的大小分子營養(蛋白質、胺基酸等),所以老協珍呢種『熬工法』利用水合作用,以高溫驅動大小分子,成功深層萃取出老母雞與豬腩排中更豐富的蛋白質、胺基酸,所以營養成份價值相對比其他滴雞精品牌高。
每包雞精上都有註明飲用方法,超簡單,有2種方法:
電鍋加熱法
1.     取出包裝,剪開熬雞精內袋
2.     倒入可加熱容器 並加上蓋子
3.     外鍋加水一碗,蒸約510分鐘後即可飲用
隔水加熱法
1.     熬雞精不拆袋 放入保溫杯中
2.     沖泡熱水 溫熱約 35分鐘
3.     撕開包裝 倒入杯中即可飲用
我就鐘意隔水加熱,都係個句<快靚正>夠方便,放入熱水3分鐘即飲得。我媽媽見到我成包放落個煲度滾擔心會唔會溶? 「老協珍熬雞精」包裝袋上有專利4層不透光內袋,內袋包裝係從日本進口,可以完整保存雞精的營養,確保檢驗無塑化劑,重金屬殘留,所以隔水加熱都可以超放心。
「老協珍熬雞精」飲落口味道好清甜,口感醇郁,有濃郁雞味,好味之餘份量亦唔會太多,就算一早起身無乜胃口或者食飽飯都可以輕易兩啖就飲晒。
見到倒出來的雞精好清晰,d都唔油膩,唔似自己煲既雞湯好油淋淋,雖然細細碗但每一啖湯都係精華。
我而家餵緊人奶,熬雞精幫我補身之餘,部份營養亦會透過母乳比左BB,所以飲落肚既野一定要安全,熬雞精經過多重嚴格檢, SGS檢驗合格,通過ISO 22000HACCP多項食品國際認證,做到0味素、0膽固存,0抗生素。
雞精內成份全部都係由飼養12個月大的第二代老母雞萃取,真係真材實料,而且無添加任何中藥份, 適合唔同年齡層同埋體質既人飲用, 連小朋友都飲得,小周董飲過之後即刻愛上...哈....呢個小朋友真識嘆!!
所以話想輕鬆補身其實好簡單,每日飲用一包「老協珍熬雞精」就可以<快靚正>補身,比個小tips大家,如果想更加吸收,可以喺朝早空肚時飲用,效果會更加好架。我已經飲左1星期,個人明顯精神左,前陣子忽然天氣轉冷但我個身都依然長期暖粒粒,所以話無咩重要過健康,調理身體呢樣野,其實每個人都需要,大家都要努力調理好身體,先有活力繼續工作、繼續吃渴玩樂呢。^^''
如果大家對「老協珍熬雞精」有興趣可以到以下老協珍官方網站內查詢及選購。


產品老協珍熬雞精由官方提供歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵: ppqq1437@yahoo.com.hk或歡迎Facebook inbox,我的15個BLOG分享包括:Oh爸媽、24parent<專家博客>ClassesWePlay<星級Blogger>MamiBuy香港媽咪幫<駐站部落客> BlogspotBeautyExchangeWeshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U Blog, Esdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  Instagram, OpenRice(級別4) 







沒有留言:

張貼留言