2018年5月10日 星期四

頭髮都要美容!日版 Pantene髮の美容液一次過淨化+保濕

10個女仔9個貪靚,但多數只掛住幫塊面做保養,身體其他部份成日都忽略左,而我近年開始越來越注重我的頭髮保養,好開心今次可以體驗日版 Pantene「髮の美容液」,佢唔單止係一枝洗頭水,仲加入左日本超人気 “美容液洗髮” 概念,將美容護膚產品中常見的成分 Micellar 和 Pro-V 維他命原 B3+B5 創新加入「髮の美容液」洗髮露入面, 為頭髮保濕淨化卸「髒」,簡直係近年的美髮新潮流呢。
夏天快到,炎熱天氣加上香港成日潮濕,頭髮容易出油造成扁塌,而呢款 Pantene「髮の美容液」喺日本獲得洗頭水推介,適合亞洲人髮質,比港版更加好用。
包裝注明 Pantene「髮の美容液」一枝 0 矽洗頭水!6大無添加,零負擔,不刺激,不傷害頭皮頭髮!無添加:矽靈、防腐劑、人造色素、礦物油、滑石粉及石蠟。
包裝用上泵裝設計,方便使用,最重要係洗頭水加入左Micellar 溫和卸妝水成分,知名卸妝水如 Loreal 、Bioderma 等都有用到,Micellar 微米粒子只相等於頭髮的 50 分之 1/頭皮毛孔的 40 分之 1,所以可以 深入毛鱗片和毛囊,可以導出頭髮及頭皮上很多看不見的髒污物,將微小髒污 如磁鐵般吸附,真正淨化及深層潔淨頭皮頭髮,給予普通洗髮露無法媲美的淨透力量。而Pro-V 維他命原 B3+B5 也經常加入在護膚面霜、精華產品中作高效滋潤保濕 的精華液,秀髮可以吸取養份深入至髮芯、毛鱗片和毛囊。
近年好流行空氣感造型,可借我D頭髮毛燥嚴重,我都好想頭髮可以變得更輕盈有彈性! 
洗髮露質感透明清爽,我覺得如果好似我呢D中短頭髮一泵己經足夠,如果長頭髮就用大約2泵份量會好D。
見到 Pantene「髮の美容液」做出來的泡沫好細密,加上佢有溫和 pH 配方,深層潔淨不會抽乾水分,成份內仲加入天然萃取精華,極緻呵護,小黃瓜呵護精華,細緻護理頭皮,維持水油平衡,深層淨化清潔後,秀髮能持 續得到淨化、呵護、清爽,絕對係頭皮頭髮的美容營養液!
我最鐘意佢獨有的香味,原來係由國際調香師精心調製出來,新鮮薄荷香味配合晨摘的水果香,散發清新活力芳香,香味分3個層次1→ 薄荷 2→ 水蜜桃 3→ 黑醋栗。
洗完頭見到頭髮即時變得輕盈清爽有彈性,毛燥亦都比之前大大減少,變得順滑貼服! 
前後對比分別實在太大,效果真係非常好,「髮の美容液」真係無改錯名,因為佢真係可以做到先深層潔淨「導出」頭油髒污,再保濕修護「導入」滋潤養份。 令到頭髮維持水油平衡,從髮根開始潔淨清爽不黏膩,真係扁塌油頭同埋打改善毛燥頭髮的救星。
產品可於指定萬寧/屈臣氏/百佳/惠康有售
#PanteneHK #髮の美容液 #淨化保濕 #頭髮卸妝水
產品 Pantene「髮の美容液」由官方提供歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵: ppqq1437@yahoo.com.hk或歡迎Facebook inbox,我的15個BLOG分享包括:Oh爸媽、24parent<專家博客>ClassesWePlay<星級Blogger>MamiBuy香港媽咪幫<駐站部落客> BlogspotBeautyExchangeWeshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U Blog, Esdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  Instagram, OpenRice(級別4) 

沒有留言:

張貼留言