2017年11月30日 星期四

就黎生啦~做足準備走人奶路

預產期越來越接近,巨肚已經9個月大啦,正所謂隨時生得,近排除左開始執走佬袋,仲開始準備好多BB野,其實比起第一胎,我近排先開始買BB衫、包被、尿片等等,雖然遲買但呢啲野其實好容易準備,相反,揀邊款奶泵我早幾個月就已經周圍問朋友,同埋上網做RESEARCH睇下邊款奶泵最適合自己。因為我同好多媽媽一樣,都希望可以餵母乳,上一胎心大心細,生左之後真係有奶先走去是但買一款奶泵,但結果效果唔太理想。不過,因為有左第一胎經驗,我相信只要有恒心一定會餵到母乳,所以綜合各方意見我揀左呢款奶泵。
前排見百貨公司減價,終於將Philips AVENT嘅奶泵帶返屋企,先唔講功能,講外型己經殺晒!!買奶泵會附送一個袋,個袋都幾大個架,除左可以用來放奶泵之餘,日後亦可以用作奶粉袋,一物二用,正!!
其實我諗起上一胎,因為親餵時姿勢唔好,攪到周身骨痛,到用奶泵泵奶時又幾個鐘先泵一次,攪到奶量越嚟越少,我上次仲要買單泵,有時左邊乳房泵奶時,右邊就漏緊奶,所以都幾狼狽。
所以今次我決定選擇雙邊電動泵,咁就唔會再有漏奶情況出現啦。而且按摩墊嘅質料細緻柔軟,佢嘅按摩模式仲可以輕輕刺激奶量。
生完 BB 之後腰骨成日好易攰,所以聽朋友講呢個奶泵泵奶時可以舒舒服服放鬆咁坐直泵奶,身體唔洗特登向前傾,我就覺得好正!咁就會更容易分泌乳汁,最重要唔會漏嘛!
操作亦好簡單,只要裝好配件,按開關制就可以,亦有唔同強弱力度選擇。
原裝有多2個配件附送,方便更換。
泵完可以直接合上奶咀頭變成奶樽,比BB直接飲用。
最後仲有日用或夜用的乳墊附送,咁細心安排,令到我揀奶樽同乳墊都買返AVENT,咁就唔洗煩啦。
希望BB出世後我可以順利走上人奶路,所以我相信搵個泵得舒服嘅奶泵真係好重要,做左咁耐資料收集,又聽左好多朋友介紹,我唸我今次應該點都無揀錯既,非常期待下個月小小小周董出世啊 ^^

#9個月大肚 #LOADING90%
#做足準備走人奶路

#BB用品都可以好型
 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言