2017年11月20日 星期一

(分享有奬) 小周董永遠是我心目中的No.1 ^^

我相信好多爸爸媽媽都有某程度嘅父母病,覺得自己小朋友最可愛、最靚仔/靚女、最叻最醒等。哈哈~ 我認我都患上呢個病...hahaaaa 不過我覺得係我心目中小周董最值得我自豪並唔係佢認得幾多個字、讀書有幾叻、而佢係一位有愛心、同理心嘅小朋友,宜家我懷有第二胎,小周董暫時仲未有呷醋嘅行為,仲日日話要照顧媽媽,無時無刻對住我個肚同BB傾計唱歌,呢啲窩心行為真係冧到媽媽暈陀陀呢!! 所以係我心目中小周董永遠都是NO.1 ,嘻 ^^
我其實覺得小朋友某行為同性格都係天生,當然我地做父母都會教導佢要照顧別人,但小周董由歲幾懂事開始,每次見到小朋友跌親整親,都會主動上前扶佢,之後輕輕攬攬對方,呢我地無特別教佢,但佢發自內心做出嚟。係學校不時有小朋友跌親,咁啱其中一幕小周董讀N班時比老師影相捕捉到,之後小周董得到老師係全班同學面前讚賞,佢返到屋企都有同我地開心分享,我地都讚佢做得好,自此之後就好似再加強左佢照顧別人嘅心態。
到今時今日差不多4歲,我形容佢有時真係暖男上身,每次見到其他小朋友喊都好緊張要去搵紙巾,再遞比小朋友,有時甚至會幫小朋友抹眼淚,拍拍對方膞頭叫佢唔好喊,呢啲行為完全係發自佢內心,所以係我心入面,佢嘅愛心比起識到幾多個中、英文字,或者學識任何琴棋書畫更為珍貴。
小朋友又乖又懂事,係父母心目中永遠都係NO.1,所以我地都想將最好比佢地,想要小朋友健康成長,我無刻意同小周董介奶,現在佢依然會早晚一枝8安奶,而我當然會選擇全球嬰幼兒奶粉品牌銷售額No.1品牌<美贊臣>比佢啦。

美贊臣叫得NO.1當然有佢原因啦,因為佢多年來致力研究最優質的嬰兒配方奶粉,迎合不同孩子的營養需要,提供不同產品及支援給父母,一直深受父母歡迎,小周董由細到大都係飲用美贊臣,所以我對美贊臣都係有100%信心肯定。


小周董一直飲美贊臣,不論身體或者學習上各方面發展都好理想,嚟緊小周董嘅細佬B將會出世,我亦都會選擇美贊臣比BB飲用,所以出年開始我將會有2NO.1寶寶啦 ^^


如果你同我一樣都覺得自己小朋友有D野喺你心目中係NO.1,就快啲到美贊臣A+或美贊
Enfinitas Facebook專頁留言,分享小朋友係你心中係邊一方面嘅No.1,完成簡單步驟,
http://bit.ly/2zx1pW6填妥表格,首1,000名參加者有機會獲得HK$25咖啡現金券乙張!
有奬遊戲截止日期為 20171126日晚上1159分,得獎名單及有關換領獎品之事宜將
1215日或之前於美贊臣A+ 及美贊臣Enfinitas Facebook專頁內公佈,我都參加左啦,大
家快美贊A+或美贊臣Enfinitas Facebook專頁留言參加啦!

#美贊臣 #識揀一定揀No1BB #你是我的No1 #我的小冠軍

#美贊臣全球嬰幼兒奶粉品牌銷售額No1 #分享有禮
 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言