2017年7月12日 星期三

【限時優惠】齊齊體驗全新美贊臣PLATINUM

食物好似越來越多問題, 我相信好多媽媽同我一樣,對小朋友飲食都會特別緊張,以前我從來都唔會留意營養標籤,但依家每次買唔同食物比小周董時,我都會特別留意當中嘅營養價值,或者有無咩成份對小朋友唔好,例如如果有D不良激素,我就一定唔會買呢。
 所以好多時小周董食嘅蔬菜、意粉、或者雞肉等,我都會盡量選擇新鮮材料,雖然貴D但健康係無價既 ^^'' 小周董最鐘意飲果汁,出面其實都有好多果汁話係100%果汁製造,不過始終加咗防腐劑,未必係真正天然純淨嘅果汁。
所以我會親自用新鮮橙,整一杯夠晒純淨又夠新鮮嘅橙汁比小周董飲,雖然好簡單但夠晒營養,健康又好味。
見到小周董每次都飲得咁開心,而且慢慢見證佢健康咁成長,我就會覺得我幫佢揀嘅呢選擇係正確正如好多媽媽為BB選擇奶粉一樣,其實有營養夠純淨已經好好,最緊要係選擇一款真正適合自己BB嘅先係最重要,好似全新美贊臣PLATINUM嘅特點,就完全符合作為媽媽對幼兒食品既3大基本要求,包括: 純淨、 非基因改造、 無成長激素,真正做到簡約而不簡單
而家你都可以比小朋友體驗呢份簡單而純淨嘅優質奶粉,只要跟以下步驟登記,就有機會得到PLATINUM系列400克裝乙罐,感受真正純淨營養!
1. 讚好小周董世界的Facebook專頁及美贊臣A+ Facebook專頁;
2. 讚好和分享最新一個帖子 (記得要set「公開」呀!
3. 登入以下連結 https://campaign2.meadjohnson.com.hk/platinum_sample2/home?params=printad&blogger=3 並填妥表格。

截止日期: 2017721日晚上1159

公佈日期: 2017815日或之前透過登記之手提電話發送短訊確認
新安兒寶 Platinum , 透過保存珍貴嘅營養素,支持寶寶嘅全面腦部發育安兒寶Platinum 採用天然來源的DHA,其水平有助達到專家建議每日DHA攝取量。安兒寶 Platinum含一種獨特嘅益菌素組合(聚葡萄糖及乳寡糖)有助支持腸道功能。健康嘅腸道可以自然幫助消化同吸收。 安兒寶 PlatinumWellmune Beta-Glucan有助支持免疫健康。
只要選擇得啱,其實生活簡簡單單,爸爸媽媽可以見證到小朋友開心健康成長,已經係我地做父母最開心最滿足嘅事了。^^

#美贊臣PLATINUM  #簡約而不簡單 #多唔一定好 #有時少啲可能發現更多  #純分享 #非基因改造 #無成長激素
 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言