2017年7月5日 星期三

正啊~可以同星級媽咪朱薰E傾湊仔經 ^^

小周董踏入3歲半開始進入超級反斗階段,除左一直困擾我的食飯時間長,鐘意含食物,近呢2個月仲開始有偏食情況,只鐘意食甜品或香口食物,肉類及雞蛋類完全抗拒。=.=
除左食飯唔乖,平時就好似甩繩馬騮一樣,無時停周圍走周圍跳,有次我返工望住屋企個CAM,見到佢竟然走左上SOFA椅背上面行,真係頭都暈啊!! @_@
小周董呢個歲數亦好鐘意模仿,我地由細到大都培養佢睇書嘅習慣,但近期佢成日學爸爸,自己D書唔睇,淨係拎爸爸D書出黎,望住D細細隻嘅字去搵邊個字佢識,搵到就顯得非常興奮。
當佢頑皮既時候,有時我會鬧佢或者爸爸都會嘗試同佢講道理,但佢只會越喊越大聲,好多時佢都要自己喊返十幾廿分鐘冷靜下,先肯聽我地再講野。
我同爸爸只感受到一個將近4歲的小朋友,真係越來越有自己性格,成日鬧佢又好似唔係幾好,同佢講道理佢又好似聽唔入耳,有時我地做家長都幾無奈同好似幾無助。
我因為呢d煩惱都曾經問過身邊朋友,或者喺一d媽媽group問過其他媽媽意見,但原來當幾十人都有不同意見嘅時候,其實都唔知咩資訊先係真正適合自己。無意中我係facebook見到美贊臣A+ Fans page內有個新功能,可以同星級媽咪朱薰透過Facebook Messenger傾湊仔經,咁得意?即刻按下 "了解更多" "Learn more" 睇下點玩先 ^^


~ 入去之後就己經直接去左朱薰個人fans page,然後按 "開始使用"就己經可以即刻同朱薰透過Facebook Messenger對話。


其實我一直都好鐘意朱薰,好想同佢講我細細個己經聽你做電台架啦...哈哈~同朱薰傾計,佢會分享下佢自己湊仔經驗,佢真係好似同我傾緊計咁,有問有答,仲好親切叫我RITA媽媽添....HHAHAAAA


朱薰仲叫我同時試玩美贊臣最新的MOMsenger,因為首1500個用家可以得到$50朱古力禮劵。

哈~精明的我當然第一時間玩左仲成功遞交表格啦,希望有份食朱古力啦!! 哈哈~ 不過有無得食朱古力都係其次,原來全新美贊臣A+ Facebook呢個MOMsenger功能,可以多方面協助我呢D媽媽即時解決各種不同問題,咁我地就有多一個渠道查詢不同育兒方面資訊。

如果大家都想開開心心又輕輕鬆鬆湊仔,各位精明媽媽都快D透過美贊臣A+ Facebook或者朱薰個人FANS PAGE,同朱薰傾下湊仔經之餘,利用埋MOMsenger拎走$50朱古力禮劵,同埋美贊臣A+專業團隊查詢下育兒資訊啦 ^^
https://www.facebook.com/meadjohnsonhk/?fref=ts
https://www.facebook.com/chufune/
#同朱薰談Baby #這些機會是屬於媽媽的 #MOMsenger #美贊臣 #愛相伴
 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言