2017年7月27日 星期四

輕鬆補身最佳之選 @田原香滴雞精

其實好多香港人都好忙比較少煲湯水,但湯水的重要性真係好大,但現在想飲湯水又想補身,3分鐘就攪掂啦!! 我講緊就係飲田原香滴雞精喇 ^^
近年越來越多品牌出滴雞精,但我早早己經認識的滴雞精就係田原香,因為上次生完小周董後,我有位台灣朋友就特登買左一盒比我作補身之用,田原香係台灣可以講係滴雞精的領導品牌,賣滴雞精己經超過十年,所以好多台灣女明星(例如、范瑋琪、林心如等),懷孕坐月任至普通日常補身都飲佢,有咁多明星都飲用一定有佢原因,始終大品牌質量絕對可以放心。今次我真係好開心可以一次過體驗田原香3款滴雞精產品,收到後第二日即刻開始飲用啦 ^^
田原香的滴雞精口味其實有好多,總有一款可以照顧到全家人每一個人的健康,佢地仲特別聘請台灣專業的中醫師為顧問,針對不同族群、年齡的需求,研發不同的滴雞精口味,適合兒童、青少年、上班族、懷孕、坐月子、老年人等。今次我體驗呢三盒滴雞精產品,口味分別為原味滴雞精、四神滴雞精與杜仲滴雞精。3款產品都適合我現在懷孕期間飲用。
「四神滴雞精」$1050 
成份有: 自然雞、蓮子、芡實、山藥、茯苓,可以幫助調理脾胃,讓營養確實吸收,而且脾胃功能健全,也能將營養完整傳輸給寶寶,有開脾健胃、祛痰助消化、養肺益腎、寧心安神的功效,不含薏仁,孕媽媽可以安心飲用。
「杜仲滴雞精」$1050
香港限定黎架,補腎護腰,係好多孕媽最愛。入腎補腎的杜仲,強腰健膝,最能幫助改善女人月經前後,或者生產完後的腰酸問題,喝完更有體力,舒緩月經前後腰酸狀況。杜仲滴雞精還可以強腎烏髮,從體內做到真正的保養。很多香港的懷孕媽媽,都會喝杜仲滴雞精來養胎,孕期通常都有的「胎熱」,喝杜仲滴雞精可以幫助改善,緩解因胎熱產生的口乾舌燥、便秘等問題。加上滴雞精富含好吸收的小分子蛋白質,對肚子裡寶寶的成長也有幫助,熱量低,零脂肪、零膽固醇,懷孕媽媽飲左都唔需要擔心體重過重
「原味滴雞精」$890 
算是田原香最大眾化的口味,任何體質皆可飲用。大補元氣、增強體力、對抗疲勞。味滴雞精:自然雞、枸杞、紅棗、黑棗、黃耆。滴雞精產品一盒〔20包裝〕全部獨立包裝,非常衛生,每盒都用約自然雞全雞3.5隻的肉量進窯, 一盒分成20包,每包約60cc(約4分滿的一般飯碗的量) ,份量唔多唔會增加飽肚感。

盒上有商品建議食用方式 同解凍方式,滴雞精一定要放置於冷凍櫃(冰格)雪藏保存。

在冷凍狀態將鋁袋剪開,把已成冰塊的滴雞精放入碗裡,隔水加熱或微波加熱至100°C後,就可以直接飲用。

我個人覺得用微波爐好似唔係幾好,所以最方便成包放落熱水滾3分鐘。
剪開佢一倒落碗就飲得,非常方便。
建議每朝早空肚飲用就最吸收,每日返工出門口前飲一碗己經成為左我習慣。我呢一胎懷孕初期胃口真係好差,食乜嘔乜,同埋個人好無精神,但KEEP住飲左1個月,感覺個人精靈左,同埋胃口開始正常返,之前因為孕吐只能夠少食多餐,我都好擔心影響BB,但產檢時醫生話BB好健康而且仲係正常SIZE,所以滴雞精真係可以輕輕鬆鬆就補充返我身體好多能量同營養,真心推薦比所有想補身的朋友。
其實我知道滴雞精品牌有很多,但原來只有田原香在香港先有直營門店,有咩問題唔明白都可以直接去門市問店員,目前開左係油麻地、灣仔、荃灣三個點,剛剛七月初係灣仔己經開左佢地第一間旗艦店,以後就更加方便大家購買啦 ^^
微博:https://ww.weibo.com/qchicken
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝田原香 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言